mandela Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) hehe, jeg fikk et lite sjokk og en tankevekker om hvor gjennomkommersialiserte og "brukerfiendtlige" flere av nettsidene jeg leser er (ja, det er helt jævlig med flash-reklame og store reklamebilder). Heldigvis bar det rett til adblock plus forumet og installasjon av dev build: http://adblockplus.org/devbuilds/ hw.no er ikke langt fra computerworld, aftenposten osv hva angår irriterende reklame Endret 4. april 2008 av mandela Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Jeg har fått vekk reklamen på hw.no ved bruk av AdBlock, men det blir igjen tre digre svarte felter, ett øverst på siden, ett litt mindre t.h. for ingressen og ett svært et under artikkelen. Jeg hadde foretrukket at de var hvite og gikk i ett med bakgrunnen, eller helst helt borte. Hvis noen har greid å få gjort noe med disse svarte feltene blir jeg takknemlig for tips på PM. Endret 4. april 2008 av Prognatus Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 halvis har laget et user.css for HW som virker kjempefint i Opera, uten addons Du finner sikkert en addon som gjor slik at du kan bruke user.css for Fx ogsa. Og HW har fremdeles ikke fatt med seg at 9.27 har kommet ut! Den kom igar! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) halvis har laget et user.css for HW som virker kjempefint i Opera, uten addons den krever vel userjs også eller hur? Endret 4. april 2008 av mandela Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Og HW har fremdeles ikke fatt med seg at 9.27 har kommet ut! Den kom igar!So tips dei om det via epost i staden for å nemne det i alt frå Snedige ting du lurer på til Fx-trådar. Adressa er tips AT hardware.no.Redigert: Eventuelt lag ein tråd i Tilbakemeldinger om Hardware der du kommenterer det manglande fokuset på Opera. Endret 4. april 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå