Sewero Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) HK'et er 90% sannsynlig A7V333, altså dette. Jeg skal få tatt ett opptak av lyden etterpå slik at dere kan høre frekvensen på pippene. På forhånd takk. Løsning; skiftet GPU og alt funket flott. Endret 3. april 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Sjekk i manualen der står det hva pipene betyr. ofte er det minne eller cpu feil som indikeres ved av maskinen piper Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Jeg vet det der men det er grunnen til at jeg poster her, jeg har ikke den manualen. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Du finner manualen her: http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Jeg må ærlig si at jeg ikke fant det der men så har jeg dårlig tid nå, jeg kommer tilbake senere idag for mer hjelp av dere^^ Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Fant den i første forsøk, men man får ikke linket direkte. Velg "Motherboard" - "Socket A(462)" og "A7V333" Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Jeg måtte bare finne ut socketen først så fant jeg det jeg og. Og da skal jeg bare laste ned manualen og lese der for å finne pipingen? Edit; Stod ikke noe spessielt om det i den manualen jeg lastet ned, stod mest om å flashe. Endret 3. april 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Noen som vet nøyaktig hvilken manual jeg skal laste ned? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Forsøk å søk i Google med Post Error Codes. Du vil få treff som forklarer hva PIP-kodene betyr. Hvis det sirene lyd kan det være varme (CPU). Sjekk montering av kjøleribbe/vifte. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Jeg antar nå at PCU'en er gåen inntill jeg har fått skjekket pc-en grundig så de som vil hjelpe meg med å finne en PCU kan hjelpe meg her. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Da har jeg skjekket mer og finni ut at pipingen kom av skjermkortet. Men når jeg skrur på pc-en nå er skjermen helt svart ingen reaksjon men utifra pc-ens reaksjon når jeg skrur den på er den på(helt på mener jeg, som at den har kommet inn i Windows). Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Da fant jeg ut at GPU'n var defekt og byttet delen ut med en nyere GPU jeg hadde liggende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå