rottweiler Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 er det noen der ute som veit om gratise sider feks programer,spill.temaer,musikk til min nokia 6500 slide Takk på forhånd:D Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 så lurte jeg på om jeg kunne få msn til denna mobil? Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 ingen der ute som veit ein dritt? Lenke til kommentar
hansi94 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 du kan gjøre som oss andre, google litt, men her er noen sider jeg bruker: http://mosh.nokia.com http://mobile9.com Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 jeg prøver og goggle litt men uten lykke.....noen der ute som veit om en bra program side? Lenke til kommentar
Lille_Kanin Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 er det noen der ute som veit om gratise sider feks programer,spill.temaer,musikk Det finnes mange gode sider med litt av hvert, men det er warez sider eller forum. Så de er det forbudt å prate om her.. Men du finner mest ved å søke selv. Det er noen sider som er lovlige, men da er det ikke så mye å velge i. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 jeg prøver og goggle litt men uten lykke.....noen der ute som veit om en bra program side? www.getjar.com for java programmer. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 For msn ville jeg sett på eBuddy. Den fungerer utmerket, og støtter også andre im klienter. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 For msn ville jeg sett på eBuddy. Den fungerer utmerket, og støtter også andre im klienter. Støtter denne hvis du ikke har samme problem som meg, som er at mobilen klikker hvis jeg får en samtale eller melding . Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ja, det er uheldig. Hos meg fungerer det ypperlig. Jeg har en Nokia E65, men kona har 6500 Slide. Ingen problemer med eBuddy ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå