Theo343 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg kommer nok til å forhåndsbestille en del spill, men jeg vet ikke om jeg vil gjøre det fra de utenlandske jeg ellers bestiller fra. Spesielt fordi jeg aldri vet hvilke spill som kommer til å nekte meg online europeisk deltakelse. Er absolutt.no billigste, beste og raskeste? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg er ikke helt sikker, så ikke skyt meg hvis jeg tar feil, men jeg tror de aller fleste har ville ha brukt absolutspill.no. Har i hvertfall hørt veldig mye bra om dem. Veit at de har rask levering. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg forhåndbestiller ihvertfall nesten alle mine spill hos Absoluttspill, og de har ikke skuffet en eneste gang på hverken pris eller utsendelse til release Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Gamezone er også bra, har forhåndsbestilt to spill derfra og fått begge på realase. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Bruker stort sett kun gamezone.no. 10/10. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Har hittil kun brukt absoluttspill.no, men de har ihvertfall aldri rota det til for meg. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 vgp.ca Trur de kommer sånn en dag før realse av spillet En kompis av meg bestilte Unchardet derfra og fikk det en dag før spillet kom ut Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg bruker ikke VGP til forhåndsbestillinger lenger etter at CoD kom 1 uke for sent. Absoluttspill.no skal visst være veldig gode. Kommer til å bestille GAIV derfra tror jeg. Lenke til kommentar
pogger Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 jeg har handlet fra absoluttspill et par ganger, og de har levert raskt og smertefritt hver gang. blid og fornøyd som jeg er med servicen deres la jeg inn en bestilling på gta4 der for et par uker siden, og jeg regner med at de stiller opp og leverer til release denne gangen også. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Tørr ikke bruke utenlandske til forhåndsbestillinger fordi online funksjoner kan begrenses til kun amerikanske brukere, noe man ikke alltid vet på forhånd. Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg bruker bare absoluttspill Har forhåndsbestilt 3-4 ganger og alle gangene fått spillet en dag for release Lenke til kommentar
Agg Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Bruker bare absoluttspill.no til forhåndsbestillinger, har senest fått spillet en dag før release når jeg har bestilt derfra. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Absoluttspill har alltid gitt meg spill dagen før release. De svarer også på mail nesten før jeg sender dem om det skulle være noe. Endret 3. april 2008 av qweac Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Absoluttspill har alltid gitt meg spill dagen før release. De svarer også på mail nesten før jeg sender dem om det skulle være noe. Finnes det en god kalender over alle tilgjengelige forhåndsbestillinger, med releasedato? Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Slenger meg på absoluttspill.no - bølgen... fantastisk service Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Absoluttspill er utrolig kjappe med å svare på mail, hvertfall. Veldig god service! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 henger meg også på Absolutt spill her å.. stoler 100% på dei.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Spill jeg må ha på release dato bestilles på Absoluttspill.no! Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Henger meg på dem 9 over meg og sier absoluttspill.no Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 utfodringa til AS blir å holde på den gode servicen og fantastiske leveringa når dei veks seg større, eg tippar dei har vokst ganske masse det siste året, har vel opna butikk å greie.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå