Gå til innhold

Blir svart på fingrene av musa

Anbefalte innlegg

Kjøpte nylig Creative Fatal1ty 1010 Mouse og er godt fornøyd med den BORTSETT fra farge smitte på fingene, etter en del timers bruk (verre ved gaming)

Hadde logitec mx310 før, og den hadde og samme svakhet (men ikke fullt så gale)

Det er vel en del giftstoffer i dette belegget og !

I USA ble leketøy fra kina nylig forbudt, da de inneholdt forbudte giftstoffer i plasten.

En kvalitets mus burde ha bedre overflate behandling/finnish (bedre/hardere lakk)

Mus som er gjennomsiktig og er konstruert av hardere plastikk har trolig bedre egenskaper, som mindre fargesmitte

logitec og creative er ikke bra nok på finnish.

Jeg kan spille i timevis med svette hender med min playstation 2 kontroller UTEN fargesmitte på hender. så det er fullt mulig og lage bra produkter.

Hva er deres erfaring med musesmitta :!: ?

kan noen annbefale en bedre mus som ikke har sånn billig dritt lakk :no:

Endret av mago
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har nå brukt en G5 mus fra logitech i 2,5år... Den har vært gjennom 12-18 timers spilledager og det har aldri vært noe problem med den.. Men så svetter jeg nå jeg heller ikke på hendene..

Det er ikke en ny "muse-syke" på gang her da?;) ser for meg at 1/10 blir sorte på fingrene av å bruke musa og må søke legehjelp for problemet... hehe

Lenke til kommentar

Mekker du mye bønne foran PC-en også da :p

I hverfall ikke kjøp logitech mx518 for den har jeg og da er det motsatt den blir ikke akkurat svart men bare skitten.

ER bra vi data folk vet hva vi snakker om hvis ikke kunne det hørtes litt sært ut, er nok bare jeg som tenker koffert hær nå men etter å ha lest litt kunne jeg ikke annet enn å le litt også, så for meg så mye rart. Var for mange slike ord før frokost: mus, svett, skitten, musesyke, sorte fingre av å bruke musa.

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
Det er ikke det at du spiller så mye at du holder på å få koldbrann da......?

Sitter kanskje i kjølerommet og spiller.

Kanskje spørsmålet vi alle har oversett ink trådstarter: hvilket nasjonalitet har du ? :p

Endret av AllColer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...