mago Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Kjøpte nylig Creative Fatal1ty 1010 Mouse og er godt fornøyd med den BORTSETT fra farge smitte på fingene, etter en del timers bruk (verre ved gaming) Hadde logitec mx310 før, og den hadde og samme svakhet (men ikke fullt så gale) Det er vel en del giftstoffer i dette belegget og ! I USA ble leketøy fra kina nylig forbudt, da de inneholdt forbudte giftstoffer i plasten. En kvalitets mus burde ha bedre overflate behandling/finnish (bedre/hardere lakk) Mus som er gjennomsiktig og er konstruert av hardere plastikk har trolig bedre egenskaper, som mindre fargesmitte logitec og creative er ikke bra nok på finnish. Jeg kan spille i timevis med svette hender med min playstation 2 kontroller UTEN fargesmitte på hender. så det er fullt mulig og lage bra produkter. Hva er deres erfaring med musesmitta :!: ? kan noen annbefale en bedre mus som ikke har sånn billig dritt lakk Endret 3. april 2008 av mago Lenke til kommentar
tosson Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hallo Dette har jeg aldri opplevd.Har brukt mus i årtier. Svetter du mye på hendene? I så fall så kan det hende årsaken ligger der. Lenke til kommentar
formann Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det er vel en del giftstoffer i dette belegget og !I USA ble leketøy fra kina nylig forbudt, da de inneholdt forbudte giftstoffer i plasten. Dette giftstoffet blir omdannet til GHB i kroppen, så jeg skjønner ikke hvorfor du klager Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Bruk hansker. Eller klag til Creative, og kjøpe deg Logitech-mus. Problem solved! Lenke til kommentar
Djenzn Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 jeg har nå brukt en G5 mus fra logitech i 2,5år... Den har vært gjennom 12-18 timers spilledager og det har aldri vært noe problem med den.. Men så svetter jeg nå jeg heller ikke på hendene.. Det er ikke en ny "muse-syke" på gang her da? ser for meg at 1/10 blir sorte på fingrene av å bruke musa og må søke legehjelp for problemet... hehe Lenke til kommentar
tensei Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 lol, dette har jeg ALDRI hørt om før Om du svetter så ekstremt mye vil jeg anbefale å åpne ett vindu. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Mekker du mye bønne foran PC-en også da I hverfall ikke kjøp logitech mx518 for den har jeg og da er det motsatt den blir ikke akkurat svart men bare skitten. ER bra vi data folk vet hva vi snakker om hvis ikke kunne det hørtes litt sært ut, er nok bare jeg som tenker koffert hær nå men etter å ha lest litt kunne jeg ikke annet enn å le litt også, så for meg så mye rart. Var for mange slike ord før frokost: mus, svett, skitten, musesyke, sorte fingre av å bruke musa. Endret 3. april 2008 av AllColer Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det er ikke det at du spiller så mye at du holder på å få koldbrann da......? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Du har vaska deg på hendene før du driver med PC-en? du driver ikke å maler / bruker sterke stoffer som whitespirit el. da ? isåfall.. VASK de skittene henda dine! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Eller kanskje han bare bruker sterke stoffer..... :!: :!: :!: Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Det er ikke det at du spiller så mye at du holder på å få koldbrann da......? Sitter kanskje i kjølerommet og spiller. Kanskje spørsmålet vi alle har oversett ink trådstarter: hvilket nasjonalitet har du ? Endret 3. april 2008 av AllColer Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kanskje gi den et strøk klarlakk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå