RamGuy Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Har slitet en del med minneadresseringsfeil i Windows XP Pro 32bit. Vet ikke om det faktisk har noe direkte med minnebrikkene (RAM) å gjøre, men jeg valgt å laste ned memtest86+ v2.01 og kjøre en test (brukte boot utgaven) Og jeg fikk en lang liste mer error's. Dette skal vell ikke skje når minnebrikkene faktisk kjører på helt standard innstillinger? Jeg har 4x 1GiB DDR2 Kingston ValueRAM 533MHz CL4 1.8V, og de kjører altså på 533MHz CL4 og på 1.8V. Og selv da får jeg alle disse feilmeldingene i memtest86+ v2.01 Hovedkortet mitt er et ASUS P5N32-E SLi nForce680i med siste BIOS (1403) Er det noen problemer mellom hovedkortet og minnebrikkene, eller er det rett og slett noe galt med minnebrikkene? Har hatt de i litt over 1år, så skal fremdeles av lenge igjen av garantien hos PCUtstyr.no Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Du får se litt på den gamle minneguiden min. http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=200...SLanguage=en-us Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå