ZitHless Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har planer om å skaffe high-end vannkjøling til min nye gamer-data, og lurer på om dette oppsettet blir bra, og om dere ser feil, eller noe som ikke passer osv. Tips etc Cpu: Intel Core 2 Quad Q6700 Gpu: XFX GeForce 8800 GTS XXX Edition 512 MB x3 Hoverkort: Asus Striker II Extreme 790i Ultra SLI Jeg skal prøve å få vannkjøling på alle 3 skjermkortene, og trenger hjelp om dette er vits , og om det faktisk blir å passe, sånn i fysisk form Radiator 2x120mm Radiator 1x120mmVanntank Pumpe Vannblock - Cpu Vannblokk - Gpu x3 Vga ram kjølere x3 120mm vifte Blir det bra med tanke på vanntank og pumpe? var litt skeptisk til de først, men tror det blir bra eller hür? Jeg vil overklokke systemet samtidig som det skal være stille Setter pris på all tips/hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det er kun mulig å ha 2 stykker 8800GTS 512mb i SLI. Uansett: Ikke kjøp fra microplex. Svindyrt og dårlig utvalg. Har du mulighet, kjøp fra utlandet f.eks petrastehshop eller sidewindercomputers. Da bør du kjøpe: D-Tek Fuzion eller EK-Supreme CPU-blokk Swiftech MCW-60 GPU-blokk Laing DDC1-T med modda petrastechshop-top. Tygon slanger Danger Den Fillport Thermochill PA eller Swiftech MCR radiatorer. Thermochill er best men også en den dyrere. Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Blir det ikke tungvindt med det å få det in i norge og dyrt i frakt/toll da? Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei! Jeg har selv bestilt utsyr fra www.petrastechshop.com og kan anbefale de på det varmeste. Meget service-instilte folk, som har godt utvalg til gode priser (spesielt nå som dollaren er lav). Jeg var som deg redd for toll/MVA, men til min overraskelse satte de 15.00$ verdi på pakka mi som egentlig var verdt ca. 400$ Så gogo sier jeg. Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 haha, da trur eg at eg ikke orker microplex allikavel da, og heller kjøper i fra utlandet:p sats på at servicen er bra da, er en veldig service opphengt person: p Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 haha, da trur eg at eg ikke orker microplex allikavel da, og heller kjøper i fra utlandet:p sats på at servicen er bra da, er en veldig service opphengt person: p Du kommer ikke til å bli skuffet. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Bare et lite tips. Det vil være lurt å gå for et system med tank hvis du har plass. Den fillporten er egentlig noe manshit til å fylle en tom loop med. Du vil spare mange timer ved bruk av tank. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Bare et lite tips.Det vil være lurt å gå for et system med tank hvis du har plass. Den fillporten er egentlig noe manshit til å fylle en tom loop med. Du vil spare mange timer ved bruk av tank. Nja, fylling av systemet tar ikke så vanvittig mye lengre tid, men lufting gjør. EDIT: Og tømming, ikke minst. Endret 4. april 2008 av todda7 -2rst1- Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Bare et lite tips.Det vil være lurt å gå for et system med tank hvis du har plass. Den fillporten er egentlig noe manshit til å fylle en tom loop med. Du vil spare mange timer ved bruk av tank. Nja, fylling av systemet tar ikke så vanvittig mye lengre tid, men lufting gjør. EDIT: Og tømming, ikke minst. Nja... jeg vil nå si at når jeg bruker 3 timer på lufting og fylling med tank i loopen og nå når jeg har fillport tok det 6 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå