Zodux Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Hei! På tirsdag mottok jeg det nye hovedkortet mitt, ASUS Maximus Formula (Komplett: 342074) som er basert på X38-Brikkesettet til Intel. Jeg bruker XFX GeForce 8800GTS Fatal1ty 320MB sammen med dette hovedkortet, men når jeg skal spille 3D-spill låser skjermkortet\skjermkortdriverne seg fullstendig. Noen som har hørt om\opplevd liknende problemer med kombinasjonen Geforce 8800 Series og Intel X38 Chipset? På forhånd, takk! Endret 2. april 2008 av Zodux Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Det skal ikke være moe problem å kjøre 1x nVidia basert kort på Intel-38X briksettet. Derimot SLI er ikke støttet av dette briksettet. Aner ikke helt hva som skjer med skjermkortet/hovedkortet ditt, men hvis du ikke allerde har prøvd, installér de nyeste driverene Edit: Ser du på en av anmeldelsene på komplett.no, er det en som har skrevet at han har 8800GTS, uten problemer. Endret 3. april 2008 av CrazyEagle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå