UrgeLoL Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Endelig noen offisielle uttalelser! Kilde Trykk deg videre fra N4G og velg link nr 4 i førsteposten. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Er så lat at jeg stoler på deg, og ikke trykker på linken. Dette er jo ganske greit da, selv om jeg helst skulle hatt det før. Jeg kommer nok ikke til å bruke en eneste krone på Home, men jeg er fryktelig spent på hvordan det oppleves. Gleder meg til det kommer Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Greit det Kan jo forklare nærmere. OM du følger linken finner du et sitat fra ett ps blad som kommer ut snart. Der forteller en av utviklerene/representant for home at en public beta vil komme "soon". Så hva det egentlig betyr er noe vanskelig å gjette. Men april/mai bør vel kunne kvalifiseres som snart. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Greit det Kan jo forklare nærmere. OM du følger linken finner du et sitat fra ett ps blad som kommer ut snart. Der forteller en av utviklerene/representant for home at en public beta vil komme "soon". Så hva det egentlig betyr er noe vanskelig å gjette. Men april/mai bør vel kunne kvalifiseres som snart. Det er mai utgaven av bladet så soon kan også være mai/juni. Ikke for å ødelegge optimismen her, men om Public Beta kommer i mai/juni blir no jeg fornøyd hvertfall. Selv har jeg egentlig trodd at den kom i juli. Mener nemlig å ha sett en screenshot av en beta tester der det står at beta-testinga er ferdig i midten av juli. Det er selvsagt noe man må ta med en klype salt. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Et annet hint er jo at Warhawk fikk en oppdatering i går, som gjorde at Warhawk kan startes fra HOME. Hadde HOME vært et stykke unna, kunne den bare lagt det til i neste patch til Warhawk. Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Gode nyheter, gleder meg. Tipper det blir i Juni / Juli siden det er Mai utgaven av bladet dette skal stå. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 det er digg, men syns de heller burde fått ut in-game xmb først...mye viktigere. Kan jo hende HOME kommer i 2.30 siden de har vært så stille om den, lov å håpe men tror ikke vi skal regne med det:P Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Min innstilling er nå fortsatt at home ikke kommer, da blir jeg ikke skuffet når det viser seg at dette er falske rykter. Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Åh så herlige muligheter for online speling dette fører med seg! Møter nåken på Tekken Playground eller no og spørre "hei, vil du tekkene med meg?" Eller whatev, men moro blir det lell. Garantert ein god del penger å tjene på microtransactions der for Sony kan eg tenke meg. Hadde vore stilig å kunne mappe sitt eget ansikt på home-figuren sin også. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå