Gå til innhold

Home Public Beta ganske snart? April/mai?

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så lat at jeg stoler på deg, og ikke trykker på linken. Dette er jo ganske greit da, selv om jeg helst skulle hatt det før. Jeg kommer nok ikke til å bruke en eneste krone på Home, men jeg er fryktelig spent på hvordan det oppleves. Gleder meg til det kommer :)

Lenke til kommentar

Greit det ;) Kan jo forklare nærmere. OM du følger linken finner du et sitat fra ett ps blad som kommer ut snart. Der forteller en av utviklerene/representant for home at en public beta vil komme "soon". Så hva det egentlig betyr er noe vanskelig å gjette. Men april/mai bør vel kunne kvalifiseres som snart.

Lenke til kommentar
Greit det ;) Kan jo forklare nærmere. OM du følger linken finner du et sitat fra ett ps blad som kommer ut snart. Der forteller en av utviklerene/representant for home at en public beta vil komme "soon". Så hva det egentlig betyr er noe vanskelig å gjette. Men april/mai bør vel kunne kvalifiseres som snart.

Det er mai utgaven av bladet så soon kan også være mai/juni. Ikke for å ødelegge optimismen her, men om Public Beta kommer i mai/juni blir no jeg fornøyd hvertfall. Selv har jeg egentlig trodd at den kom i juli. Mener nemlig å ha sett en screenshot av en beta tester der det står at beta-testinga er ferdig i midten av juli. Det er selvsagt noe man må ta med en klype salt.

Lenke til kommentar

Åh så herlige muligheter for online speling dette fører med seg! Møter nåken på Tekken Playground eller no og spørre "hei, vil du tekkene med meg?"

Eller whatev, men moro blir det lell. Garantert ein god del penger å tjene på microtransactions der for Sony kan eg tenke meg. Hadde vore stilig å kunne mappe sitt eget ansikt på home-figuren sin også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...