BeachDumb Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Der en gutt ser på en ape i india (elns), går seg bort og spør to politimenn. De skjønner ikke hva han sier, så de bruker mobilen for å oversette noe de sier til han. De sier: "Hva er i veien, har du gått deg bort?" Gutten forklarer stresset og redd at han så på en ape også var foreldrene borte. Reklamen er en reklame for en mobiloperatør tror jeg, Telenor eller NetCom sikkert. Noen som husker hvem det var reklame for? Jeg kunne tenke meg å finne den på youtube eller noe.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Denne reklamen gikk i 1998/99 og var for NetCom. Så vidt jeg vet var dette første gang slagordet "Fremtiden er trådløs" ble brukt. Jeg jobbet i denne tiden i Telenor og husker godt at det var en del kunder som kom rasende tilbake til butikken med sin nyinnkjøpte 8810 og ville ha pengene igjen. For den kunne jo ikke oversette sånn som reklamen lovte. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hehe, står jo tilogmed i reklamen "Marrakesh, 2011" eller noe sånt Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Takk for alle svar! Noen av dere som har funnet filmen online? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg jobbet i denne tiden i Telenor og husker godt at det var en del kunder som kom rasende tilbake til butikken med sin nyinnkjøpte 8810 og ville ha pengene igjen. For den kunne jo ikke oversette sånn som reklamen lovte. Haha elsker slike folk. hahaha Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 var den reklamen de så på kolkka hans og så det norske flagget det Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Hehe! Det var en GUTT ikke en APE! Edit: Leser alt for fort. Endret 5. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå