buzo Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har en 40 gb PS3, som er ganske ny. Den har fungert bare bra, men jeg la merke til noe rart tidligere i kveld. Jeg hadde spillet Uncharted ca. 1 times tid, da jeg avsluttet spillet, og gikk ut i hovedmenyen. Deretter avsluttet jeg spillet. Da skjedde det noe merkverdig, skjermen ble svart en stund, så hørte jeg 3 pip, og så restartet PS3'en av seg selv. Den fungerte bare bra etterpå, har ikke testet så mye, men det virket som om ingen skade hadde skjedd. Noen som vet hva dette skyldes? Mener jeg leste her på forumet at 3 pip betød hardwarefeil? Håper virkelig jeg ikke er så uheldig, dette er min PS3 nr. 2. Kan jo nevne at mens jeg spillet Uncharted, så ble internettilgangen brutt, så jeg ble automatisk logget av PSN. Kan det være slik at maskinen restartet seg selv for å dermed kunne logge seg på PSN igjen? Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nøyaktig det samme har skjedd meg et par ganger på forskjellige spill. Tror det er maskinen som henger seg litt idet den skal avslutte spillet, så for å fikse seg selv restarter den seg. Lenke til kommentar
aMo Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Høres jo ut som en typisk "minnedump-feil". I det maskinen skal tømme minnet før alt spillet har lagt inn så blir noe feil. Hadde det vært en eldre PC så hadde du vel opplevd blåskjerm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå