sammy70 Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Lurte på om jeg kunne få noen tips om FTP-programmer. Har aldri brukt det før og vil gjerne ha noe som er så enkelt som mulig. Gjerne linker. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hvis det er FTP Client du sikter til, og du bruker MS Windows, anbefaler jeg SmartFTP. Hvis ikke må du nok poste litt mer info... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Finns det en guide til simpel FTP og litt mere avansert osv? Tror jeg han mener Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Skal du sette opp en server eller skal du laste opp/ned filer? Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Meningen er å prøve FTP-klient. Har null erfaring med det og det jeg er på jakt etter er et enkelt og brukervennlig prog. får å laste opp og ned ja.. Og gjerne linker til noen gode guider for newbies (oppsett, hvordan koble opp, finne servere osv). Takker for alle svar :wink: Lenke til kommentar
scenest Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hallo. Jeg er nybegynner jeg å og WS_ftp er et lett program, hvis du ikke er proff. WS_ftp : http://63.162.136.2/seniormoments/trial_fi...es/fo-wsf76.zip Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg synes windows explorer er det beste ftp programmet. Har kanskje ikke de mest avanserte funksjonene, men det gjør nytten for meg i hvertfall. Lenke til kommentar
vigilante Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Flash FXP er den du trenger.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå