RamboDan Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Mitt Belkin trådløse nettverkskort Finner ikke nettverket fra min Belkin trådløse router Har lastet ned siste drivere og firmware til routeren, men ikke til noe hjelp. Jeg bruker WPA/WEP2 Har reinstallert driverne til Netverkskortet flere ganger uten hell. Jeg finner alle andre nettverk i nabolaget utenom mitt, noe som skulle tilsi at det var mitt nettverk det er noe galt med. Min andre laptop og PS3 finner trådløsnettet, og den stasjonære og denne PC-en er tilkoblet gjennom Ethernet kabel. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvilken kanal bruker routeren? Slå av kryptering til du oppnår forbindelse. Lenke til kommentar
RamboDan Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 bruker kanal 13 som default Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Akkurat. Sjekk innstillingene til nettverkskortet og endre fra USA til Europa/Norge. Da aktiverer du kanal 12 og 13. Lenke til kommentar
RamboDan Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Finner ikke instilling for region jeg... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Du kan jo bytte kanal til 1-11 i router isteden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå