Melvin Snerken Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Heisann! Familien Granberg skal ha seg ny skriver, denne gang en skriver med Scanning, Kopi og gode utskrifter! Har du noen forslag? Ikke mer enn 3k Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det skulle vel la seg gjøre: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10427 Bare å velge og vrake. Selv har jeg en Epson DX4450 og er storfornøyd. Kostet litt under kr 1000,- på Elkjøp med kabel og papir. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Kjøpte en Canon Pixma MP610 for ett halv år siden og er meget fornøyd. God kvalitet på scanning og printing. Mener jeg har sett i reviews at den faktisk printer bedre enn storebroren MP970. Men vet ikke om dette stemmer. Det eneste jeg kunne ha tenkt meg var trådløs funksjonalitet, men den står sikkert i de flestes tilfelle (inkludert hos meg) i nærheten av en pc (som kan gjøres til printserver) eller router/switch. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Heh, glemte at printeren min ikke er trådløs. Jeg bare koblet den til PCen og ferdig med det. Selvsagt måtte jeg installere drivere og slikt, men det er alt. Den står et stykke unna PCen så jeg lettere kan nå den, men kablene er ikke i veien i det hele tatt. Lenke til kommentar
Entim Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Linken over duger nok til å velge skriver, men jeg ville sjekket 2 ting før innkjøp: pris på blekk/toner og om det finnes vista/64 bit drivere for den blir nok ikke byttet så raskt og da er det godt å vite at det ikke blir problemer med drivere i framtiden for ikke å snakke om at ny skriver koster mindre enn nye blekkpatroner Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg betaler ca kr 100,- for en ny (sort) blekkpatron. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå