Gå til innhold

Hvordan lage flash bannere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sier det jo selv; Flash. Dette er et program som koster gryn, og er laget av Adobe. Du kan laste ned en 30-dagers prøveversjon fra Adobe sine sider, så kan du lese noen tutorials på nettet. Få her inne som liker Flash, eller som kan det, tror jeg, så du må nok lære mye på egenhånd, men har i hvertfall hjulpet deg litt på vei :)

Lenke til kommentar
Hvordan lager man "proffe" bannere i flash? slik som telenor osv har.. Hvilket program bruker man? helst noe som er lett å bruke... :)

Basic flash er ganske enkelt, men skal du virkelig ha noe som er skikkelig profft kan det fort bli litt vanskeligere for da må du i gang med action scripts og da er basic programmering et must. Men hvis du vet hva du vil lage så kan sikkert jeg eller noen andre på forumet her hjelpe deg litt eller lage annonsen for deg, mot en "symbolsk sum" selvfølgelig...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

HELLo!

Som du sier selv bruker du Adobe Flash, som er et proffesjonelt program da sier det seg selv høy pris! Men du kan laste ned en 30 dager's prøve versjon fra adobe sine sider. Hvis du vil lære deg Flash anbefaler jeg deg å kikke innom pixel2life.

EDIT:

Har du prøvd med funksjonen "onmouseover" ?

Endret av infeCtion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...