Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken dateside på nettet synes dere er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tja, har møtt to ekser av meg via nettby :p

Men ellers så er sexyliving.no supert hvis man føler man passer inn der :) Også gratis.

Frodig.no er en fin plass hvis man liker/ikke har noe i mot jenter med orntlige former eller litt store jenter.

Har vært borti en del andre sider som jeg har fått noe ut av men husker ikke hva de het i farta.

Lenke til kommentar
Diskusjon.no er langt ifra noen datingside, da.

Nå har vi jo fått flere par her da. Folk som har gifta seg og fått unge også. Nyeste forumbabyen er vel 19 dager nå.

Invision Power Board ("programvaren" til diskusjon.no) egner seg forresten også til slike datingsider. Veldig godt og fleksibelt verktøy å lage forum/nettsamfunn med.

Lenke til kommentar
Diskusjon.no er langt ifra noen datingside, da.

Nå har vi jo fått flere par her da. Folk som har gifta seg og fått unge også. Nyeste forumbabyen er vel 19 dager nå.

Invision Power Board ("programvaren" til diskusjon.no) egner seg forresten også til slike datingsider. Veldig godt og fleksibelt verktøy å lage forum/nettsamfunn med.

Selv om folk har møttes betyr det ikke det er en datingside :p Å bli medlem av Diskusjon for å finne seg en livspartner blir bare feil.

Lenke til kommentar
Selv om folk har møttes betyr det ikke det er en datingside :p Å bli medlem av Diskusjon for å finne seg en livspartner blir bare feil.

Da kan man gjøre det for å finne venner, og så se om det klaffer ekstra godt med noen. ;)

Men datingside er ikke det rette ordet, nei. Men å ha øynene åpne på andre steder enn rene datingsider går fint an. :)

Lenke til kommentar
Fant kjæresten min på jippii.no jeg, så det så :p

Du er ikke litt flau for å si det? :p Hvor gamle er dere?

Nei, er ikke flau i det hele tatt :D Jeg elsker kjæresten min, og egentlig så har det vel ingen ting å si hvor jeg møtte henne? :):p Jeg er 19 å hu er 18 :)

Kan sies at vi spilte biljard, så pratet vi sammen der, så gav eg henne msn min, så pratet vi på msn, så møttes vi, så møttes vi igjen, så ble vi sammen etter hvert. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...