jig9 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Vet det finnes utallige datesider på nettet, men hvilke er bra og hvilke er ikke bra? Noen tips? Helst norske Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 www.nettby.no Du slipper og betale og det er over 500.000 folk fra hele landet. Knuser samtlige datingsider på nett som du faktisk må betale på . De har også mye mindre folk å velge i mellom. Lenke til kommentar
relaps3 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg ble sammen med dama mi gjennom nettby. Har det utrolig fint =D nettby ftw.. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 tja, har møtt to ekser av meg via nettby Men ellers så er sexyliving.no supert hvis man føler man passer inn der Også gratis. Frodig.no er en fin plass hvis man liker/ikke har noe i mot jenter med orntlige former eller litt store jenter. Har vært borti en del andre sider som jeg har fått noe ut av men husker ikke hva de het i farta. Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg syns diskusjon.no fungerer ganske bra Var her jeg fant kjæresten min faktisk Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg syns diskusjon.no fungerer ganske bra Var her jeg fant kjæresten min faktisk Skriver under på det der. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Diskusjon.no er langt ifra noen datingside, da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Diskusjon.no er langt ifra noen datingside, da. Nå har vi jo fått flere par her da. Folk som har gifta seg og fått unge også. Nyeste forumbabyen er vel 19 dager nå. Invision Power Board ("programvaren" til diskusjon.no) egner seg forresten også til slike datingsider. Veldig godt og fleksibelt verktøy å lage forum/nettsamfunn med. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Diskusjon.no er langt ifra noen datingside, da. Nå har vi jo fått flere par her da. Folk som har gifta seg og fått unge også. Nyeste forumbabyen er vel 19 dager nå. Invision Power Board ("programvaren" til diskusjon.no) egner seg forresten også til slike datingsider. Veldig godt og fleksibelt verktøy å lage forum/nettsamfunn med. Selv om folk har møttes betyr det ikke det er en datingside Å bli medlem av Diskusjon for å finne seg en livspartner blir bare feil. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Selv om folk har møttes betyr det ikke det er en datingside Å bli medlem av Diskusjon for å finne seg en livspartner blir bare feil. Da kan man gjøre det for å finne venner, og så se om det klaffer ekstra godt med noen. Men datingside er ikke det rette ordet, nei. Men å ha øynene åpne på andre steder enn rene datingsider går fint an. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jepp stemmer det, ikke bare datingsider som funker. Jeg fikk meg dame via dikt.no en gang i tiden Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nettby og Blink har funket for meg et par ganger. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fant kjæresten min på jippii.no jeg, så det så Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fant kjæresten min på jippii.no jeg, så det så Du er ikke litt flau for å si det? Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fant kjæresten min på jippii.no jeg, så det så Du er ikke litt flau for å si det? Hvor gamle er dere? Nei, er ikke flau i det hele tatt Jeg elsker kjæresten min, og egentlig så har det vel ingen ting å si hvor jeg møtte henne? Jeg er 19 å hu er 18 Kan sies at vi spilte biljard, så pratet vi sammen der, så gav eg henne msn min, så pratet vi på msn, så møttes vi, så møttes vi igjen, så ble vi sammen etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå