BPhanna Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hei og god kveld. Jeg lurer på noe: er det farlig å svelge en stift til stiftemaskiner? For det klarte nemlig jeg å gjøre! Er redd for at noe fælt kan skje. Tenk om den setter seg fast og jeg får betennelse - i blindtarmen eller hvem vet hva Hjelp. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Den kjem nok sikkert ut att utan å gjere noko skade. Eg sveljer fiskebein både titt og ofte Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 En stift kan i prinsippet være veldig farlig å svelge, sett at den er ustiftet! Hvis en av spissene skraper inni deg kan det jo selvsagt gjøre vondt og skape problemer! Lenke til kommentar
BPhanna Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Joda, får håpe at det går bra. Jeg tygga den sånn at den ble bøyd på midten, altså firkantet. Og så klarte jeg uheldigvis å svelge den, sånn som skjer med tyggis en gang i blandt x) Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Joda, får håpe at det går bra. Jeg tygga den sånn at den ble bøyd på midten, altså firkantet. Og så klarte jeg uheldigvis å svelge den, sånn som skjer med tyggis en gang i blandt x) Likar du å tygge stift? Eg prøvde det no nettopp for å teste det. Har tygd betre ting faktisk! Lenke til kommentar
BPhanna Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Det er bare en (u)vane. Akkurat som jeg tygger på penner, blyanter, korker og andre ikke-spiselige ting. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sørg for at du spise rikelig med fiber. Den kommer nok ut på neste dompleditt... Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Vil anbefale at du finner noe annet enn stifter å tygge på. Tygget selv på en slik en gang da jeg var yngre, og knakk av en bit av tanna. Ting som ikke er av metall er å foretrekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå