Gå til innhold

Kastet ut av butikk uten noe grunnlag.


Anbefalte innlegg

Takk, jeg kjører J@cob's anbefaling. Først brev. Så avis. Så eventuelt Coop Norge.

Enig der, men jeg har personlig fått nok av kjeft og smell fra kunder som irriterer seg over mangel på tillit til eldre og umoralske ungdommer, osv. bare fordi jeg spør om de kan vise meg innholdet i bagen sin.

Det har jeg full forståelse for, og viser det uten å nøle. Men nå hadde jeg ingen bag eller noen ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann alle forumfolk, har en liten "case" her nå. Eller heller en bagatel i verdenssammenheng som virkelig irriterer meg. Idag ble jeg kastet ut av Coop Mega butikken her i Randaberg uten noe grunnlag.

Jeg, og to kompiser entrerte butikken, gikk et stykke bortover, mens en av de ansatte gikk tett bak oss hele tiden fra vi kom inn. Så tett at jeg i det øyeblikk vurderte en fis for å få henne til å holde avstand. Vi gikk simpelthen bare rundt, og stoppet opp et lite øyeblikk. Snakket og kikket på hva vi nå skulle ha. Da fikk vi klar beskjed om at vi ikke skulle oppholde oss her inne, og at vi skulle finne det vi skulle ha, og bokstavelig talt komme oss ut. Det første som går igjennom kroppen min er "hva i helvete?" etterfulgt av utspillet "har du et problem?". Det hadde hun tilsynelatende, så jeg avsluttet samtalen med etter endel sutring og uproffesjonelt opptedelse fra hennes side at jeg nekter å handle i en butikk med så jævlig dårlig service, og at jeg heller skulle ta turen over veien og handle på Rimi istedet. Da svarte hun ganske så spydig at det hørtes mer passende ut. Og når vi skulle ut fikk vi beskjed om å gå igjennom kassen, sånn at de kunne undersøke om vi hadde tatt noe.

 

Nå føler jeg meg virkelig dårlig behandlet. Dette hører ikke hjemme noen steder siden jeg har handlet her i alle år, og ALDRI tatt noenting. Hverken her eller noen annen plass, hvilket bør medføre at jeg ikke står oppført på en liste over de mest "ettersøkte" i butikken, noe denne ansatte gav klart utrykk får gjennom hennes uproffesjonelle oppførsel. Ingen av de andre to har heller tatt noe fra butikken.

Er dette verdig å sende leserinnlegg til lokalavsien, synes dere?

 

Gå rett ut i media med det her, ingen leserinnlegg eller noen verdens ting, tips VG eller Dagbladet og få det ut i media. Service i enkelte matvar forettninger er så horrible at det er skremmende å se på. Mange som jobber på matvare forretninger er så sure og uhyggelig å handle med at jeg faktisk blir skremt at de overhode får jobbe der. Kanskje de er sur fordi de ser på stillingen som lavmålt men arbeidet skjemmer ingen.

 

Nei få det ut i media, påtide sier jeg.

Lenke til kommentar

VG trykket en 2 siders oppslag om en buss sjåfør som satte med fingeren i nesa (husker ikke hvilken avis det var) med påfølgende ekspertutalelser hvorfor dette var hemmende for sikkerheten på bussen. Lag litt dramatikk av det og VG, norges nest største sladderpresse, trykket det.

Lenke til kommentar

Helt enig, skriv inn til media! Har opplevd dette selv. Karen i butikken trodde jeg hadde stjelt en smil til 20 kr. Da sa jeg at jeg gir deg heller 20 kr enn å stjele noe til samme pris! Og det endte i kraftig kjefting der inne helt til Politiet (!) faktisk ble tilkalt hvorav de ransaket bilen vår og alt. Helt sykt. Det eneste de fant var en sprettert som de beslagla fordi det kunne være "et drapsvåpen" ... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Selv kjenner jeg en butikkeier (kjedebutikk), som nekter all skoleungdom å handle på butikken hans i skoletiden (08-14). Skolen har blitt varslet, og det har også alle elever, så er ikke aktuelt å handle der i det tidsrommet.

 

Årsaken er at det er så mye svinn i løpet av et år grunnet skoleungdom at det er bedre butikk å heller nekte alle.

 

Kan være så enkelt som det...

Lenke til kommentar

Denne kategorien er beregnet på samfunnsdiskusjoner, ikke sosialt prat. Det har vi andre kategorier for. Noen poster bar preg av chat mellom brukere fra samme plassen i landet og var ikke så overvettes interessant for andre brukere. De er derfor slettet. Det går an å bruke PM til slikt.

 

Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM, ikke i tråden.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...