Gå til innhold

Overskrifter/tittler til video

Anbefalte innlegg

Hei, jeg holder på å redigerer en film i Sony Vegas. Jeg skulle prøve å få en stilig animasjon/stillebilde til overskrifter o.l. Først vurderte jeg å bruke photoshop, men jeg tenkte det var gjerne lettere å laste ned en font fra nettet.

Noen tips?

Jeg lette egentlig etter en animasjon som jeg kunne putte enkelt å greit inn (f. eks. en brennende overskrift) som hadde hele alfabetet så jeg kunne skrive inn hva jeg nå enn måtte ønske i ettertid. :)

Takker for svar, håper det er flere andre der ute som gjerne leter etter det samme :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om det er ein film kan du ikkje endre på kva som står.

Linken fungerer fint her. Den fører til ei nedlastingsside der du kan laste ned ein WMV-fil. Prøv å høgreklikk --> lagre mål som på nedlastingslenkja, om det ikkje fungerer å berre klikke på den.

Stemme :) Ja, problemet var at eg åpnet den å ikke lagret den :) Takk skal du ha, det får vell duge det da viss det ikke går an en animert overskrift :)

Lenke til kommentar
Seier ikkje at det ikkje går an – det som vert vist i den videoen er jo ein animert overskrift – berre at eg ikkje veit om nokon plugins som gjer det for deg automatisk.

Aha :) Jess, men bler vell litt for mye stress å leida det fram kanskje.. Me mindre det e någen som snige inn ein fine link som di kanskje hadde på lur? :)

Lenke til kommentar

«Alle» andre skriv ikkje dialekt, det er berre eit fåtal. Mange andre har ein tendens til å sjå ned på folk som skriv dialekt, so om du vil verte tatt seriøst (redigert: dette er satt litt på spissen), hald deg til nynorsk eller bokmål – det ser jo heller ikkje som om du har vanskar for å skrive rett. I tillegg seier nettiketten dette: «Ta deg god tid når du skriver postene dine og se spesielt godt etter skrivefeil, grammatiske feil og eventuell feilinformasjon.»

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
«Alle» andre skriv ikkje dialekt, det er berre eit fåtal. Mange andre har ein tendens til å sjå ned på folk som skriv dialekt, so om du vil verte tatt seriøst (redigert: dette er satt litt på spissen), hald deg til nynorsk eller bokmål – det ser jo heller ikkje som om du har vanskar for å skrive rett. I tillegg seier nettiketten dette: «Ta deg god tid når du skriver postene dine og se spesielt godt etter skrivefeil, grammatiske feil og eventuell feilinformasjon.»

Ok, jeg får holde meg til bokmålen da, selvom jeg ikke liker å skrive på bokmål. :p Skulle holdt meg til slik jeg skrev i starten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...