cruelphotography Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Utfordring: -Lære meg å bruke min nye 1D mk II. Bare bruke denne til april bildene. -Bruke bare 24-70L'n -Annenhvert bilde må være noe ikke-menneskelig. -Levere bilder for alle ukedagene. -1 HDR i uken, minst. Deltakernivå: Lite fordelaktig for folk som driver med foto som yrke og må ta andre bilder =) Så går for PINGLE Utstyr: 1D mk II + 24-70L Slenge kameranavn istede for "s/h" "manuell mnd" osv siden jeg ikke hadde anelse hva jeg skulle skrive der. Her er for dag en og dag to i samme slengen. Dag en: Dag to: Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 -Annenhvert bilde må være noe ikke-menneskelig.Har ikke denne røket ganske grundig allerede? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 jo:P men travelt, 5 oppgaver jeg må gjøre denne uka, som ca alle har mennesker =) så har ikke hatt mulighet til å ta bilder av ikke-menneskelige ting. Men skal veie opp litt med 2 x hdr interiør 2 dager på rad nå. Det er iaf planen. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det gjør ikke noe, for jenta i bilde nr 2 unnskylder deg:) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det gjør ikke noe, for jenta i bilde nr 2 unnskylder deg:) Agreed, men ingen redigering? Ser tydelig at bakgrunnen er skitten... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Hehe, liten tid til redigering.. tenkte jeg måtte kjappe meg å få det ut før 00.00 andre dagen.. Er litt kjapt heala i bakgrunnen, og en ett BW softlight lag på toppen. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Slenge kameranavn istede for "s/h" "manuell mnd" osv siden jeg ikke hadde anelse hva jeg skulle skrive der.24-70 ville vel være mer beskrivende? ;-) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det gjør ikke noe, for jenta i bilde nr 2 unnskylder deg:) Haha, så utrolig enig! Ole: Kunne godt droppet bh'n, de stroppene ødela litt... Og en anelse lysere bakgrund? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Kan fjerne ene stroppen, og lysne bakgrunnen litt.. Men har så mye annet å gjøre.. En litt mere gjennomført versjon kommer nok i en bildekritkk nær deg innen 2 - 3 uker Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Fine bilder, men #1 var nok litt for rotete for meg. #2 var bedre, men bakgrunnen hadde som tidligere nevnt en god del forstyrrende elementer. Fornøyd med mk2'en, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå