Maranello Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Noen som har erfaring med den rimeligste trådløse fjernutløseren til Nikon? ML-L3: http://www.scandinavianphoto.no/product/it...spx?iId=1557048 Regner med at denne kan brukest til bulb, og ikke bare singelbilder? Enn med seriebilder, er det mulig med denne? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Noen som har erfaring med den rimeligste trådløse fjernutløseren til Nikon?ML-L3: http://www.scandinavianphoto.no/product/it...spx?iId=1557048 Regner med at denne kan brukest til bulb, og ikke bare singelbilder? Enn med seriebilder, er det mulig med denne? Jepp, alt det der funker helt kongle.... Lenke til kommentar
ole9998 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) På mitt D40 fungerer denne fjernkontrollen til bulb (ett trykk for åpning, nytt trykk for lukking), men etter det jeg forstår har jeg ikke mulighet for seriebilder (med fjernkontroll). Ellers må jeg si fjernkontrollbruken fungerer godt og responsivt. Endret 3. april 2008 av ole9998 Lenke til kommentar
SRD Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Har en slik fjernkontroll til mitt Nikon D40x og jeg er veldig fornøyd. Det er god rekkevidde, og det er ikke nødvendig å peke rett mot kameraet for å ta bilde. Lenke til kommentar
Freem@n Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jepp, alt det der funker helt kongle.... Nå fikk jeg meg en god latter. Adopterer uttrykket. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ulempen, så vidt jeg har skjønt, er at du må stå foran kameraet og burde peke mot IR-mottakeren. Med vanlig trådutløser står man jo bak, og har full kontroll. Synes tråd er mye greiere. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ulempen, så vidt jeg har skjønt, er at du må stå foran kameraet og burde peke mot IR-mottakeren. Med vanlig trådutløser står man jo bak, og har full kontroll. Synes tråd er mye greiere. Til en viss grad. Hvis du står rett bak virker ikke fjernkonrollen, men går du litt til en av sidene eller holder den over/under pleier det fungere fint. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Fjernkontrollen er ideal til selvportretter, men skal du bruke det for å få mindre kameravibrasjon, ville jeg heller gått for en med tråd. Men kommer helt ann på bruken som sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå