Jakke Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hei! Jeg kjører en PC som router og server for CSS, og hver gang jeg skriver inn en rcon command så lagger det og får opp error "Could not connect to host server (ip:port)" Har det noe med at serveren står internetserver og jeg prøver å connecte internt med den? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sjekk hva som kommer opp når du skriver følgende kommandoer i console: rcon_address rcon_port Om IP og port du får oppgitt ved disse kommandoene er forskjellig fra serverens IP og port, skriver du inn rcon_address IPtildinserver og rcon_port porttildinserver. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Jeg vet hva som er feil da... Siden jeg har den som router og server, så får den ip ut fra Lyse-boksen ut til fibern, men den får ikke to iper, en til LANet som pcen min er koblet til, så jeg må ha en pc til som kan være server, mens denne er router elns, om du fatter... Tror dere at en bærbar med dette holdet til server: Dell Inspiron 6000 EDIT: Intel Pentium M 1.86GHz 1GB DDR2 SO-DIMM 120GB IDE 2.5" 5400RPM Careface Radeon X300 128MB GFX Om ikke til Source Warserver, i alle fall til 1.6 warserver? 5on5/6on6 max Endret 3. april 2008 av jimmydanny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå