ferik Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Endelig er våren begynt å komme for fult, så da er det på tide å ta bilder av blomster, så jeg legger inn et bilde jeg gjerne vil ha kritikk på... exif: 100mm, 1/250, f8, iso 100 EDIT: fjerna watermarken Endret 5. april 2008 av ferik Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Teksten er stygg og ødelegger bilde. SElve bilde var veldig fint, rolig og deilig farger samtidig som en helt grei komposisjon. Ikke akkurat en av de mest spennende blomster bildene, men over gjenomsnittet etter min mening! Lenke til kommentar
ferik Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Ingen som har noe mer å komme med, er blomsten så lite orginal at ingen gidder å ta seg tid til å kommentere men da må det vel være mye jeg kunne gjort bedre... (hint, hint) Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ingen som har noe mer å komme med, er blomsten så lite orginal at ingen gidder å ta seg tid til å kommentere men da må det vel være mye jeg kunne gjort bedre... (hint, hint) Tja. De mørke strekene har ingen funksjon, og gjør dermed bildet mindre bra. Vi har sett det før. Tatt det selv også. Vi var alle veldig stolte og vi fikk alle beskjed om at det var uoriginalt. En bøtte kaldt vann - værsågod og god helg! Bra skarphet på .. hva heter den nå igjen? Flotte farger der belysningen er rett. Så, om du skulle gjort det bedre, så kunne du ha gjort noe med belysningen. Muligens en liten reflektor for å myke opp lyset og sørge for at skyggene ble mindre synlige. F.eks. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 takk for svar, selv om bildet er lite orginalt, så er det veldig grett å vite hva jeg kan gjøre bedre på de uorginale bildene mine da kan jeg kanskje bruke lærdommen til den gang jeg tar noen orginale bilder... Lenke til kommentar
pederk Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ble litt plain for meg. jpsalvesen kommer med gode poeng, men jeg mener bildet godt kunne ha vært skarpere. Tips: Søk inspirasjon! http://browse.deviantart.com/photography/n...ndts=1207382400 Lenke til kommentar
escoN Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Dropp watermarken, ødela bildet. Grei fokus, men du kunne klart å få til enda bedre. BTW. er den lilla bakgrunnen redigert? Hvis den ikke er det så er det ganske stilig kontrast (: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Enig i watermark kommentarene. Er dog ikke enig i at skyggene ødelegger, jeg synes de gjør bildet mer unikt enn det ville vært med helt ren bakgrunn, men det kommer jo an på individuelle preferanser Lenke til kommentar
ferik Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Dropp watermarken, ødela bildet. Grei fokus, men du kunne klart å få til enda bedre. BTW. er den lilla bakgrunnen redigert? Hvis den ikke er det så er det ganske stilig kontrast (: jeg ser jeg kunne spart meg for watermarken bakgrunnen er ikke redigert, der er selve blomsten, den saken som er i fokus er stilken inni blomsten Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Greit bilde, litt synd med refleksene, blits? Kunne tenkt meg en litt lysere gultone, ble veldig mørk. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Greit bilde, litt synd med refleksene, blits?Kunne tenkt meg en litt lysere gultone, ble veldig mørk. det er tatt med direkte sollys... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå