GreyFox Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Oj, det var jo lattelrig mye billigere enn hos zailor.no. Jeg er solgt. :!: Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg slang med nettopp på dette tilbudet, så venter jeg i spenning på DS3'en min Noen som veit hvorfor den sorte var billigere enn den hvite og den i sølv?? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 har et spørsmål om DS3, hvordan er kvaliteten på joystickene på den? Har spilt en del cod4 med sixaxis og den "joystick knappen" som man løper på er blitt elendig på begge kontrollene, på den ene kjenner man lissom ikke at man trykker dden ned men den funker fordet, er bare sykt udigg... Kjente på en av ps2 kontrollene mine i dag, de er jo mye bedre selvom jeg har hatt de i mange år mens ps3 har jeg hatt siden November... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Dualshocken har mye bedre kvalitet på ALT, inkl. analogene Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Jeg skal bestille meg GTA IV og Dualshock 3 fra vgp, kommer Dualshocken føre Gta da siden det kommer ut 29 april? Endret 15. april 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg bestillte to DS3 og GTA IV fra vgp. Fikk nylig beskjed om at deler av min ordre var sendt, dvs at nok kontrollerne sendes før GTA. Grunnen til at svart er billigere enn hvit og sølv, er nok fordi det står import på disse, mens den svarte er US-modell. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 GTA: IV støtter DS3! kilde: http://www.gtagaming.com/ Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Godt å ha det på det rene, selvom det var ganske opplagt. Nå er DS3 kjøpet mitt 100% rettferdiggjort! Endret 16. april 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå