Erlendz Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Noen som vet om GTA vil støtte dette? Isåfall må jeg vell bare spare enda mer da! Garantert! Hvis ikke skal jeg spise min egen Dual Shock 3. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 ja selv med at det kommer etter hvert, men er det der fra første dag? klarer faen ikke vente lenger på GTA, gleder meg så jæævli!!! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 ja selv med at det kommer etter hvert, men er det der fra første dag? klarer faen ikke vente lenger på GTA, gleder meg så jæævli!!! Garantert der fra første dag. Noe annet hadde vært ubeskrivelig rart! Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 hvor lang tid tok det før du fikk din ds3 fra VG? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 ja det er det jeg også syns men har ikke sett at det står no sted:S Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Fatter ikke at folk tar helt av og skal spille ditt og datt pga at stikka rister Syns ikke det gjør noe ekstra for min spillopplevelse. Bildekvalitet, lydkvalitet etc syns jeg gjør forskjelln. Litt vibrering i stikka når jeg blir skutt på gir meg ingenting. Var litt kult eneste første gang jeg prøvde å var 12 år gammel eller noe. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hvor viktig rumble er varierer en del fra spill til spill, og selvsagt også fra person til person. Det spillet som så langt tjener desidert mest på å ha rumble i min bok er Motorstorm, siden jeg lever meg mye mer inn i spillet når det rister kraftig i passende situasjoner underveis i billøpet. Ellers synes jeg også det hører med i first person shooters, det SKAL liksom riste/rykke litt i kontrolleren når man skyter og når man blir sprengt i luften av håndgranater etc. Å spille uten rumble blir en litt tam opplevelse når man først har spilt med det en stund synes nå jeg. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ristingen i WarHawk er også veldig bra Men hovedgrunnen til at jeg kjøpte meg DS3 var fordi den gamle kontrollen min er ødelagt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Sier bare MGS spillene eg Dette er spill som har dradd god nytte av rumble. Igenting er som å stå inne i eit skap, i mens fiendltige patruljer nærmer seg raskt. Da sitter man med bokstavelig talt med Snake sine hjerteslag mellom hendene. Eller når Mantis på magisk vis får kontrollen til å riste med sin overlegne telepati Endret 8. april 2008 av Mala Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 ja det er det jeg også syns men har ikke sett at det står no sted:S akkurat, heller ikke jeg så jeg er utrolig skeptisk uten bekreftelse! hvordan kan vi finne ut før release siden jeg må da velge 360 versjonen hvis GTA IV ikke støtter DS3.. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) I følge Playstation.Blog, skal dette ikonet forekomme på spillcoveret til spill som støtter DS3 fra nå av: Har bare sett bilder av forsiden til GTA IV PS3 coveret foreløpig da. Endret 8. april 2008 av XDamage Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) I følge Playstation.Blog, skal dette ikonet forekomme på spillcoveret til spill som støtter DS3 fra nå av: Har bare sett bilder av forsiden til GTA IV PS3 coveret foreløpig da. hm kanskje jeg ikke forhåndsbestiller og bare går på butikken selv på 29. og sjekker bak på coveret.. EDIT: det som er skummelt er at GTA ikke er på den listen som viser hvilke spill DS3 støtter, men at MGS4 ER.. så det betyr at det ikke er pga. at GTA ikke er lansert ennå. det ser ut som det kan godt hende at GTA IV må kjøpes på x360 after all Endret 8. april 2008 av tc47 Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 I følge Playstation.Blog, skal dette ikonet forekomme på spillcoveret til spill som støtter DS3 fra nå av: Har bare sett bilder av forsiden til GTA IV PS3 coveret foreløpig da. hm kanskje jeg ikke forhåndsbestiller og bare går på butikken selv på 29. og sjekker bak på coveret.. Det går ann, men jeg tipper vi får vite det i forkant av release uannsett. Folk må bare være våkne, og poste hvis de finner noe offisiellt. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Sier bare MGS spillene eg Dette er spill som har dradd god nytte av rumble. Igenting er som å stå inne i eit skap, i mens fiendltige patruljer nærmer seg raskt. Da sitter man med bokstavelig talt med Snake sine hjerteslag mellom hendene. Eller når Mantis på magisk vis får kontrollen til å riste med sin overlegne telepati Der sa du noe jævla lurt. DS3 må i hus før jeg spiller MGS4. Det er jo helt nødvendig å ha rumble når Metal Gear Solid skal spilles... blir ekstra nervøs Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 EDIT: det som er skummelt er at GTA ikke er på den listen som viser hvilke spill DS3 støtter, men at MGS4 ER.. så det betyr at det ikke er pga. at GTA ikke er lansert ennå. det ser ut som det kan godt hende at GTA IV må kjøpes på x360 after all Slapp av. Ingenting kan konkluderes utifra den listen ettersom den er utrolig mangelfull. Spill som UT3, AC, Army of Two etc. støtter rumble, men forekommer ikke på listen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) EDIT: det som er skummelt er at GTA ikke er på den listen som viser hvilke spill DS3 støtter, men at MGS4 ER.. så det betyr at det ikke er pga. at GTA ikke er lansert ennå. det ser ut som det kan godt hende at GTA IV må kjøpes på x360 after all Slapp av. Ingenting kan konkluderes utifra den listen ettersom den er utrolig mangelfull. Spill som UT3, AC, Army of Two etc. støtter rumble, men forekommer ikke på listen. hæ? jeg snakker ikke om den listen som var på playstationblog, snakker om offisiele listen dessverre.. http://en.wikipedia.org/wiki/DualShock#DualShock_3 alle spill du nevner er der, og er også der på de fleste av listene på nettet som http://kotaku.com/gaming/tgs07/the-list-of...ck-3-301734.php army of two er ikke på den siste listen, greit nok, men wikipedia viser jo alle spillene som skal og gjør det.. PS: viktig å nevne her at jeg har ikke peiling om det er rumble på GTA IV og at jeg selvfølgelig håper at det er sånn at jeg kan kjøpe det på ps3 siden jeg liker kontrollen mye bedre enn 360 sin Endret 8. april 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 det rister ikke hos meg på resistance: fall of men.. men den står på listen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 FOM må oppdateres for at rumble-funksjonen skal komme på plass. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 FOM må oppdateres for at rumble-funksjonen skal komme på plass. jess bare å gå inn på online mode så laster ned patch automatisk og installerer det, og etter en kjapp reboot av ps3en så er rumble klar neste gang du slår på spillet Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 hæ? jeg snakker ikke om den listen som var på playstationblog, snakker om offisiele listen dessverre.. http://en.wikipedia.org/wiki/DualShock#DualShock_3 alle spill du nevner er der, og er også der på de fleste av listene på nettet som http://kotaku.com/gaming/tgs07/the-list-of...ck-3-301734.php army of two er ikke på den siste listen, greit nok, men wikipedia viser jo alle spillene som skal og gjør det.. Ah. Som du sier så trodde jeg du mente Sony sin egen liste ja. Jeg har kontaktet en av skribentene for www.videogaming247.com, og han skulle spørre Rockstar, gjennom sine kontakter, om rumblesaken. Håper vi får et svar før release i alle fall. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå