mbst Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har lest at Dual Shock 3 trekker ca 11W, mens den vanlige kontrollen trekker 1W, så vidt jeg husker. Fins det noen mulighet å skru av ristefunksjonen på DS3? Og får den da samme batteritid som en vanlig kontroller? Og er kontroller-batteriene utskiftbare? De lar seg vel lade ved å koble til en USB-kabel, så vidt jeg har forstått det, men før eller siden blir jo batterier gamle og utslitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 hvorfor kjøpe en DS3 hvis du skal skru den av? du kan ikke bytte ut batteriet, men på den andre siden så varer DS3 veldig lenge, lengere enn xbox kontrollen min... Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg syns selv at dem holder like lenge som de andre Du kan også skru av riste funksjonen. å lade dem! Hvis man skrur opp kontrollen, kan man enkelt ta ut batteriet i en to pola kobling. vet ikke om det er å få tak i tilsvarende batterier noe sted! Tror heller at knapper å diverse blir utslitt før batteriet. Jeg har slitt ut den ene analog spaken min, når den skal trykkes ned. Har ikke noe problem med den andre jeg har, mulig en fabrikasons feil! Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Inntrykket mitt er at DS3 faktisk holder lenger enn den vanlige. DS3 kan jeg bruke i ca 20 timer før jeg må lade mot 10 timer på den andre. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kan ikke si at jeg merker noen forskjell i batteritiden på min DS3 og mine sixaxis kontrollere. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Ok, flott. Sitter på gjerdet og venter på en PS3-pakke med DS3 inkludert.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Er ihvertfall veldig fornøyd med levetiden på min kontroll, så trur ikkje du skal bekymre deg for å ofre rumble funksjonen Forøvrig ein meget stor forbedring fra den orginale sixaxis, som rett og slett er rein komedie. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Er ihvertfall veldig fornøyd med levetiden på min kontroll, så trur ikkje du skal bekymre deg for å ofre rumble funksjonen Forøvrig ein meget stor forbedring fra den orginale sixaxis, som rett og slett er rein komedie. Meget stor forbedring, ja! Største forskjellen er jo at DS3 rett og slett er mer fast og solid. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvordan er stikkene på DS3? For begge mine Sixaxis er blitt på grensen til så slappe som N64 stikken var, og det er jo rett og slett tragisk at Sixaxis faktisk har dårligere holdbarhet enn både PSX og PS2 kontrollerene. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvordan er stikkene på DS3? For begge mine Sixaxis er blitt på grensen til så slappe som N64 stikken var, og det er jo rett og slett tragisk at Sixaxis faktisk har dårligere holdbarhet enn både PSX og PS2 kontrollerene. eg fikk min nye DS3 i dag...syntes stikkene var fastere...men det eg la raskast merke til var så solid å god den var..ingen knirking...osso litt tyngre enn den gamle...rett og slett mange gode forbedringa.. osso rumble da mann...!! no kan eg runde Formula one CE på nytt.. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg la merke til at den oppgitte ladestrømmen på DS3 er 10 ganger så høy som på vanlig SixAxis. (Står på klistremerket under). Så det vil vel si at kapasiteten på DS3-batteriet er omtrent 10 ganger så høy, hvis batteriet lades opp på samme tid. Kunne vært gøy å se hvor lenge batteriene varte hvis man byttet dem om... Lenke til kommentar
pinngu Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Noe jeg har lurt på en stund (nå virker jeg sikkert litt nub, men det skal jeg ikke si noe i mot heller), men den heter sixaxis på grunn av bevegelses sensorene (eller noe slikt) ikke sant? Har man også denne funksjonen på DS3? Eller er det kun trådløst med rumble? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 DS3 er en sixaxis med rumble Fikk min på mandag og den er mye bedre en sixaxis. Den veier mer og føles mer solid. Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Enig! Solid + at batteriet varer evig lenge! er det samme type batteri som blir brukt i begge kontrollene? kan ikke være det vel? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Har endelig kraumet meg til å bestille en DS3. Blir morro med god gammel rumble igjen. Ser fram til hvordan den supplérer til opplevelsen i spill som Warhawk, CoD 4, GTA IV og MGS4. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 COD4 støtter ikkje rumble, såvidt meg bekjent, utrolig nok. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Litt googling bekrefter at du har rett Mala. Utrolig ja! Oh well, har gått mest i Warhawk i det siste uannsett. Endret 7. april 2008 av XDamage Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Noen som vet om GTA vil støtte dette? Isåfall må jeg vell bare spare enda mer da! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Har også lyst på en DS3 Kjør på og opplev nok ein gang kvalitet mellom hendene ; 250,- fra VGP EDIT: Kommer vel rundt 80,- i frakt om eg ikkje tar feil, gjorde ihvertfall det da eg bestilte. Endret 7. april 2008 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå