paintballdude Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg har fått nytt hovedkort. I kabinettet er det bare en ledning fra status lampene foran til hovedkortet, men på det nye er det 3-4 små som må kobles til. Går det an å kjøpe ny PowerLED eller må jeg bytte ut kabinettet (et Compaq Kabinett)? Hvor kan jeg eventuelt få kjøpt en PowerLED? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 du skal bare trenge å dekke to pins det kan være at du kan bruke flere lamper og da har du jo flere pinner ledige, Lenke til kommentar
hTmLf|gUr Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 det der er fordårlig beskrevet til jeg kan forstå, men å kjøpe nye LED`s er ikke store tapet vist det ikke er det... www.microplex.no har noen fine LED`s Lenke til kommentar
Frustrert Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Mine leds stemmer ikke etter hva som står i hovedkort boka, og jeg har prøvd uandelig mange kombinasjoner men ingenting stemmer så jeg bruker bare lyden av viftene for å få konstatert at pc`en er slått på Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 forstår ikkje heilt problemet eg heller, men men...De fleste kabinett eg har sett har ein 3pins plugg til power LED som skal festes på hovedkortet....ikkje kjøp nytt kabinett for den lille saken... det kan vere at Compaq kabinettet har eigne metoder til koblinger osv. Viss du så absolut vil ha LEDen kan du kutte pluggen som kommer fra LEDsene og montere kvar der den skal vere. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 så det std powerled :oops: , kanskje tech komplett butikk har en overgang?, ellers er det vel å koble mellom +og- og la grnd ligge i frd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå