Gå til innhold

AMENTIO - forskyver leveringsdatoen

Anbefalte innlegg

Jeg må en gang for alle få si at jeg hverken er frustrert, eller forbannet, hverken på Amentio, eller noen andre.

Det er flere ting som virker inn i en slik prosess, og at Amentio 'løy' (som noen sier det) til meg kan også ha en logisk grunn, selv om jeg ikke akter å finne ut av det. Men kan si at den handlingen fra Amentios kundebehandler var med på utforme min konklusjon om 'floating' i mitt første innlegg. (kommer vel til å bli arrestert på mitt ordrbuk her også tenker jeg hehe)

Og som noen andre sier så kan det hende at leverandøren selv har sagt at den var sendt, men hva vet vel vi? Dessuten så pleier ikke leverandører å være så useriøse at de lyver om slikt. Har selv jobbet i et grossistfirma med mange forskjellige produkter, og har aldri møtt på en leverandør som har oppgitt feil informasjon med viten og vilje.

Har også opplevd i senere tid å få oppgitt feil leveringstid på noen produkter (de ble levert ca 4 måneder etter første eta), men fikk i hvertfall oppgitt grunnen til at de ble så kraftig forsinket.

Så det er veldig mye som skjer både på leverandørsidene, mellomleddene og sluttbrukere. Og alle ledd får en innvirkning å sluttbrukerens handling, som også er påvirket av sine egne handlinger og tanker rundt om ting.

Denne ble ikke for dyp vel? Eller for uforståelig? Babler i vei jeg hehe

Edit:

Trykkleif

Endret av Oyozo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...