gaggy Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har ikke spilt aktiv på klubb siden jeg var 12år, er nå 20år men har lyst å satse på fotballen igjen! var vel den beste når jeg var liten, har 0 erfaring nærmest på 11er hehe, lurer på om noen har noen råd etc, jeg må visst begynne helt nede i 8divisjon...er 4-5div reelt hvis jeg faktisk har spilleforståelse? eller hva..innspill,kommentarer,råd tas imot. av konstruktiv grad... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det er jo umulig å si når man ikke har sett deg spille. Det er vel bare å prøve deg fram for en klubb og se hvordan det går? 8 divisjon er ikke direkte toppnivå så det skal nok ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Bli med på et par treninger og se hvordan det går? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Umulig for oss å vite når vi ikke har sett deg spille. Bli med på et par treninger for en klubb og spør treneren om tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvor langt du kan nå? Det får du vel kjenne fram selv. Vi vet vel ikke om du har potensialet til å nå verken premier league eller oldboys 8-divisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå