Parafan Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hei. Jeg sitter her med en noextras mobil abonnoment. I hele dag har jeg opplevd at det ikke er mulig å verken ringe meg eller sende meg sms(sms kommer ikke fram) Når folk ringer får de bare at tlf min er uten dekning. Jeg får fint til å ringe ut og sende sms selv. Hva er det som skjer?? Har noen andre opplevd det? Lenke til kommentar
Parafan Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 får heller ikke til å logge meg inn på www.noextras.net Står bare at jeg har feil passord. Bestilte ny passord og fikk det på mail, fungerer ikke da heller. Noe er jævelig gærnt med noextras nå? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Som du har fått informasjon om vil Talkmore og Noextras i løpet av første kvartal bytte til Telenors nett, noe som kan gi bedre dekning. Kunder hos Telenordic og Mobyson benytter allerede Telenors nett og for disse vil det ikke være nettendringer. I perioden februar-april vil alle kunder hos Telenordic, Talkmore , Noextras og Mobyson få tilsendt nytt SIM-kort. I forkant av dette vil du få tilsendt all informasjonen du trenger per post. Det er derfor viktig at du sjekker at din registrerte postadresse er korrekt - dette kan du gjøre under "Mine Sider": Dere har ikke glemt å bytte SIMkort og blitt deaktivert da? Dama måtte bli flytta over til TalkMore for litt siden... Lenke til kommentar
NorthPark Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Som du har fått informasjon om vil Talkmore og Noextras i løpet av første kvartal bytte til Telenors nett, noe som kan gi bedre dekning. Kunder hos Telenordic og Mobyson benytter allerede Telenors nett og for disse vil det ikke være nettendringer. I perioden februar-april vil alle kunder hos Telenordic, Talkmore , Noextras og Mobyson få tilsendt nytt SIM-kort. I forkant av dette vil du få tilsendt all informasjonen du trenger per post. Det er derfor viktig at du sjekker at din registrerte postadresse er korrekt - dette kan du gjøre under "Mine Sider": Dere har ikke glemt å bytte SIMkort og blitt deaktivert da? Dama måtte bli flytta over til TalkMore for litt siden... Jeg og har problemer med Noextras/Talkmore. Simkortet mitt slutta å fungere i natt, men jeg har faktisk ikke fått noe nytt simkort. Sendte en mail til Noextras om at jeg regna med det hadde med migreringen å gjøre, men at jeg ikke hadde fått noe kort ennå. De svarte bare med at jeg skulle bli migrert den 1.4 og hvilket simkortnummer, kortet jeg skal bruke har. Kjenner jeg begynner å bli stressa nå. Kan jo ikke sitte uten mobil over lengre tid. Hadde endel penger på det kortet også. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Vet at de drev å ringte rundt en del rett før nyttår for å flytte dem dere over til talkmore, noe de ikke kunne gjøre uten deres samtykke. Dama måtte i bekrefte med tekstmelding osv... Om du ikke har gjort det, så kan det være årsaken... tror jeg. Lenke til kommentar
NorthPark Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Vet at de drev å ringte rundt en del rett før nyttår for å flytte dem dere over til talkmore, noe de ikke kunne gjøre uten deres samtykke. Dama måtte i bekrefte med tekstmelding osv... Om du ikke har gjort det, så kan det være årsaken... tror jeg. Jeg trengte ikke å bekrefte via sms, men noextras har jo i systemene sine at de har sendt ut et sim kort til meg. Det skulle blitt sendt den 17.03. Jeg synes de skulle ihvertfall sjekke opp om man faktisk har fått det nye simkortet før de flytter folk over. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Brevet mitt er datert 17mars, så rart at dere ennå ikke har mottatt simkortet ennå. Anbefaler at dere tar en ringerunde til talkmore og ikke noextras.net Lenke til kommentar
NorthPark Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Blir litt vanskelig å ringe uten telefon Men jeg har sendt mail til begge, bare for å være sikker. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg synes de skulle ihvertfall sjekke opp om man faktisk har fått det nye simkortet før de flytter folk over. Og hvordan skal de klare det? Noextra har annonsert siden 4 januar at dette vil skje og bedt deg å sjekke kontrollere din adresse under "mine sider".... Da de aldri sender faktura eller noe, så vil jeg påstå å si at dette er kundens problem. De burde kanskje sendt en sms som reminder om portering, men stort mer enn det kan de ikke gjøre. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 De sendte sms om at nettet skulle byttes ut mellom mars og april, før jeg mottok brevet. Lenke til kommentar
NorthPark Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Jeg har nå ihvertfall gjort alt jeg kan gjøre. Bekrefta adressen min og alt. Men fikk svar på mail nå at de skal sende meg et nytt kort. Vil ha det innen 1-2 virkedager. Må bare si at de er utrolig kjappe til å svare på mail. De svarer jo innen få minutter. Så kundeservicen er i alle fall Veldig god Kjente all irritasjon bare forsvant av den kjappe behandlingen. Kjempebra Noextras/Talkmore Endret 3. april 2008 av NorthPark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå