Sewero Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg får ikke innstillingene til å stemme og har ingen på som kan hjelpe meg med det nå så håper dere kan hjelpe meg, jeg bruker vt 2.1.4. Hva skal jeg ha inne på setup for å få prate? Inne på voice, events, binds osv. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Virker nå som miccen har tatt kvelden :S Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Prøvd siden deres? http://www.ventrilo.com/setup.php Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Nå funka miccen plutselig, skal teste den i VT etterpå. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Men den skurrer noe sykt nå sier de andre =( Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det kan være dårlig kontakt mellom ledning og minijack-pluggen, sjekket det? Eller det er inngangen på PC-en din...? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har du på stereo mix? viss du har, så prøv å ta den av. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 @Sno og oldboy, det der var det første jeg skjekket.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå