Gå til innhold

prøver og koble min 6233 til pc, uten hell

Anbefalte innlegg

Har en 6233 og har prøvd og overføre noen bilder til PC-en men tlf blir ikke oppdaget, har nokia pc suite. Husker en gang jeg prøvde så lot jeg bare mobilen vær koblet til for jeg gadd ikke og kolbe den fra akkurat da og så etter mange timer så plutselig kom det et pip fra pc og da den registrerte telefonen, kunne til og med se på bildene men så klikket det hele mens jeg holdt på og når jeg prøvde og koble til på nytt igjen så fant ikke PC-en tlf lenger igjen.

Hva kan vær galt ? og hva bør jeg gjør ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker du usb-kabelen? Da kan det være kabelen som ikke får ordentlig kontakt med pop-porten på telefonen. Enkelte av de kablene har de vært problemer med lenge. Prøv å trykke kabelen hard mot telefonen og hold den der og se om det skjer noe da.

Er det ikke kabelen som er problemet, så ville jeg rett å slett bare prøvd å avinstallert pc suite og så installert det på nytt.

Lenke til kommentar

Bruker USB kabel ja, har prøvd og trykke usb kabelen godt intil men ingenting, uansett så registrerer tlf når jeg kobler til, den sier pip og så ser jeg usb ikonet på skjermen, men det er PC-en som tilsynelatende ikke registrerer tlf. Og ang pc suite så har jeg prøvd og avinstalere det og instalere det på nytt igjen men uten at det hjalp. Regner også med at det er oppdatert for jeg lastet jo ned den nyeste versjonen fra nokia sine hjemmesider.

Endret av AllColer
Lenke til kommentar

Fant ut at driver var deaktivert, har aktivert den nå og fått det til og fungere selv om jeg fikk en advarsel at den ikke funket som den skal og kan gi problemer.

Var etter at jeg lastet ned en register endring fra asus sine sider ang usb og s3(har ikke peiling hva det er), men vet ikke om det var den som gjorde noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...