Gå til innhold

Sixpack? Ville satt pris på litt hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei

jeg er en gutt på 14 år og gjerne vil ha sixpack.

jeg trener på trimsykkel 30 min 3 dager i uken, mage 30 situps annen hver dag, og trener også med vekter annen hver dag.

jeg spiser variert og sunt, og holder meg unna godteri/brus

jeg har litt ekstra valpe fett rundt magen, men når jeg strammer mage musklene kan jeg se to ruter nokså tydelig, resten er bare flatt.

en ting som jeg også har bekymret meg over er vekten min, jeg veier 75 kilo, og er ca 173 høy er dette unormalt? har også alltid vært "sterkest" på trinnet, sterkere enn de fleste 9 klassingene (jeg går i 8 klasse) kanskje dette har noen sammenheng med vekten min?

ville satt stor pris på hjelp!

mvh Bonna

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

huff, nå som sommeren er rundt hjørne så lager alle sånne tråder... slenger meg på de andre SØK.....

topic, du sier du har valpefett, men har en flat mage? har du alt på hoftene da? hvis du har TYDELIGE 2 ruter så skjønner jeg ikke at du kan ha så mye valpefett som du sier.. og hvorfor skal alle da situps hver dag? tilog med magen trenger hvile...

du er stekere enn 9`ende klassingene? du er jammen meg en harding..

ifølge BMI er du overvektig... ikke at man skal ta den så høytidelig, men kan gi en pekepinn...

http://www.nettdoktor.no/testdegselv/fakta/overvaegt.php

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar
huff, nå som sommeren er rundt hjørne så lager alle sånne tråder... slenger meg på de andre SØK.....

topic, du sier du har valpefett, men har en flat mage? har du alt på hoftene da? hvis du har TYDELIGE 2 ruter så skjønner jeg ikke at du kan ha så mye valpefett som du sier.. og hvorfor skal alle da situps hver dag? tilog med magen trenger hvile...

ifølge BMI er du overvektig... ikke at man skal ta den så høytidelig, men kan gi en pekepinn...

Hei igjen, vel. når jeg sitter kan jeg se at jeg har litt ekstra fett på magen, men når jeg står kan jeg ikke se det noe særlig.

Var vel det jeg mente med "valpefett" Det var kanskje dumt sagt.

Lenke til kommentar

Hei igjen, vel. når jeg sitter kan jeg se at jeg har litt ekstra fett på magen, men når jeg står kan jeg ikke se det noe særlig.

Var vel det jeg mente med "valpefett" Det var kanskje dumt sagt.

Så og si alle får litt "utover"mage når man setter seg.... ;) Som sagt så er BMI`en din over 24 noe som tilsier at du er overvektig, med mindre du har mye muskelmasse, da kan man bare skylle BMI ned i dass.... Men 6pack er somregel kun ett spm om fettprosent, bli tynn og du får ruter, egnetlig så enkelt.

Med valpefett definerer jeg: fett som man får, men blir borte når man kommer litt lengre opp i puberteten og vokser litt lengre mot himmelen..

Siktet til han :p

innbilsk som vanlig jeg ass :p

men regnet ut BMI`en hans på den linken. jeg er da overhodet ikke overvektig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...