SebRamsland Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Fant fram dette bildet da jeg lette rundt blant de altfor mange fotomappene mine. Justert fargemetning og kontraster i RAW editor. Bildet er naturligvis beskjært. Grunnen til det er at jeg ikke ville ha med flyvingen som ellers ville ha dukket opp på høyre side av bildet, og jeg syntes høydeformat ellers passet bra til motivet. EXIF: F/13.0 1/800 ISO 100 20mm (Sigma 10-20mm) Endret 2. april 2008 av Seb.R Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Synes det veldig bra ut! Liker fargemetningen og kontrastbruken. Beskjæringen og formatet generelt synes jeg ikke stort positivt om. Du har sikkert gjort det beste ut av situasjonen, men savner mer i bredden av bildet. Men et kult bilde som sagt. Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Har nå forsøkt å clone vekk flyvingen. Syntes ikke det ble så verst, faktisk. Noen tanker? Endret 5. april 2008 av Seb.R Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Synes fortsatt at bildet er kult, og den nye versjonen var bedre. Ser ingen spor etter flyvingen, jeg i hvertfall. Synes fortsatt det er en smule høyt, så ville kanskje vurdert å croppe vekk litt av toppen. Én centimeter kanskje. Det er kun småpirk, men er jo faktisk kjipt at min oppmerksomhet trekkes mot sånne ting, og ikke selve bildet, som er fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå