Schneiderlin Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kan jeg ta teori prøven når jeg er 15 å få den når eg blir 16? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Teoretisk prøve for klasse M og S kan likevel ikke avlegges før fylte 16 år. dvs nei Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Teoretisk prøve for klasse M og S kan likevel ikke avlegges før fylte 16 år. dvs nei ok Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg kan tilføye at lett MC-teoriprøve også avlegges når man er 16 år, bare for å nevne det. Lenke til kommentar
sparemaster Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg kan tilføye at lett MC-teoriprøve også avlegges når man er 16 år, bare for å nevne det. Lett mc-teorien kan tas 6 mnd. før fylte 16 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Men man kan ta den når man er 16. Lenke til kommentar
sparemaster Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Men man kan ta den når man er 16. Jo det er jo logisk da Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Jeg kan tilføye at lett MC-teoriprøve også avlegges når man er 16 år, bare for å nevne det. Lett mc-teorien kan tas 6 mnd. før fylte 16 år. Hm.. Det er 6 mnd til jeg er 16, er det ikke mye vanskeligere å ta lett mc? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg kan tilføye at lett MC-teoriprøve også avlegges når man er 16 år, bare for å nevne det. Lett mc-teorien kan tas 6 mnd. før fylte 16 år. Hm.. Det er 6 mnd til jeg er 16, er det ikke mye vanskeligere å ta lett mc? lett mc er endel vanskeligere enn moped ja. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Jeg kan tilføye at lett MC-teoriprøve også avlegges når man er 16 år, bare for å nevne det. Lett mc-teorien kan tas 6 mnd. før fylte 16 år. Hm.. Det er 6 mnd til jeg er 16, er det ikke mye vanskeligere å ta lett mc? lett mc er endel vanskeligere enn moped ja. Hvor mange spørsmål er det å hvor mange feil kan man ha? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvor mange spørsmål er det å hvor mange feil kan man ha? 40 spørsmål, max 6 feil for å bestå. 1 riktig svaralternativ på hver oppgave. 90 min på å bli ferdig. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Hvor mange spørsmål er det å hvor mange feil kan man ha? 40 spørsmål, max 6 feil for å bestå. 1 riktig svaralternativ på hver oppgave. 90 min på å bli ferdig. Ok. EDIT: Er det ikke oppkjøring å sånn også? Endret 4. april 2008 av folkvord01 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Men - Skal jeg ta teorien før oppkjøringen da eller, eller er det mulig å ta oppkjøring å alt når det er 6 mnd til jeg blir 16. Forstod ikke helt det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nei...du MÅ ta teorien før du i det hele tatt får lov å begynne å tenke på oppkjøring Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Snakker dere om moped eller lett lappen? Er ikke oppkjøring på mopedlappen da.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Oppkjøring og oppkjøring...du må ut å kjøre med lærer osv,men er ikke det samme som med feks bil nei Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det ligner ikke på oppkjøring i det hele tatt. Du , pluss 5-6 andre kjører bak kjørelæreren med handsfree walkie-talkie en time ellerno og så er du ferdig. Kan gjøre så mange feil du vil. Også har du jo kjeglekjøringa da Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Sa ikke at det lignet heller eg. Tok mopedlappen for maaange år siden så eg vet at det ikke er noen formell oppkjøring. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Sa ikke at det lignet heller eg. "Er det oppkjøring da?" "Ja selvfølgelig er det det" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå