Treblad Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 www.ozznoff.tk har skiftet navn, adresse og design. Den nye adressen er www.spillhekta.tk Hva synes dere om det nye designet? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Litt lite farger fortsatt, men forbedring fra den forrige! Ett tips; fjern .tk popupen. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Fin side. Ting du kanskje kan rette på : Litt smalere tabell, må scrolle sidelengs for å se hele høyresiden, lag tabellen i f.eks 900 pixler (de aller fleste i dag regner jeg med har 1024x768) Lag litt mellomrom mellom teksten i "tekstvinduet" og logoen. Ellers så dette bra ut Ha en flott helg! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 - Skrifta på "Hei og velkommen"-avsnittet er i feil skrift. Er best å bruke samme skrift på hele sida. - Du kan sette leftmargin="0" i body-taggen, slik at du får sida helt ut til venstre. Synes jeg ser bedre ut, iallfall. Mulig det er en smakssak... - Iframen trenger ikke å være så bred! Det er lettere å lese tekst som ikke har så lange linjer + at vi med 1024x768, som er de fleste, slipper horisontal scroller. - Er litt "tomt" over og under, på en måte. Du kan jo prøve med noe nedfeidet rutenett eller noe. Eller bare at det er en veldig lys grå/beige-tone. Hva med #F7F7F7? - Horisontal scroller på iframen også. Du har scroller="yes" i iframe-taggen, ikke sant? Det trengs ikke --> ta bort hele scroller-defineringen! Da kommer det frem scroller hvis du trenger det, og du trenger bare vertikal scroller. - De vannrette linjene dine, <hr> er 100% av bredden. jeg tror det blir bedre med for eksempel 70% eller 25%. Kanskje også ensfarget (noshade) Bare forslag! :smile: Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 MYE bedre enn den forrige... MEN ha scroll="auto" på iframen...liker ikke å ha en scrollbar når jeg ikke trenger den... du kan jo også slenge inn en hvit scrollbar også? Som sagt mye bedre enn før...ser ikke "amatør" ut nå! :wink: lykke til! En ting til...jeg hadde plassert alt i helt i midten liksom...(i en tabell som er 100% bred og 100% høy) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Fant to "feil" til:: - Anmeldelser skrives anmeldelser, ikke andmeldelser. - Gjør iframen litt mindre, slik at du får med streken under der óg, slik som det er i de andre cellene. Muligens 337 px iframen bør være.. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Den der sida var MYE bedre en den forige , men som andre har sagt , iframen trenger ikke være så bred... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 man må scrolle bortover i 1024x768 og det er vel ikke meningen...? Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 blir dere ikke lei av å repetere hverandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå