Gå til innhold

Nytt design!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin side.

Ting du kanskje kan rette på :

Litt smalere tabell, må scrolle sidelengs for å se hele høyresiden, lag tabellen i f.eks 900 pixler (de aller fleste i dag regner jeg med har 1024x768)

Lag litt mellomrom mellom teksten i "tekstvinduet" og logoen.

Ellers så dette bra ut :)

Ha en flott helg!

Lenke til kommentar

- Skrifta på "Hei og velkommen"-avsnittet er i feil skrift. Er best å bruke samme skrift på hele sida.

- Du kan sette leftmargin="0" i body-taggen, slik at du får sida helt ut til venstre. Synes jeg ser bedre ut, iallfall. Mulig det er en smakssak...

- Iframen trenger ikke å være så bred! Det er lettere å lese tekst som ikke har så lange linjer + at vi med 1024x768, som er de fleste, slipper horisontal scroller.

- Er litt "tomt" over og under, på en måte. Du kan jo prøve med noe nedfeidet rutenett eller noe. Eller bare at det er en veldig lys grå/beige-tone. Hva med #F7F7F7?

- Horisontal scroller på iframen også. Du har scroller="yes" i iframe-taggen, ikke sant? Det trengs ikke --> ta bort hele scroller-defineringen! Da kommer det frem scroller hvis du trenger det, og du trenger bare vertikal scroller.

- De vannrette linjene dine, <hr> er 100% av bredden. jeg tror det blir bedre med for eksempel 70% eller 25%. Kanskje også ensfarget (noshade)

Bare forslag! :smile:

Lenke til kommentar

MYE bedre enn den forrige...

MEN ha scroll="auto" på iframen...liker ikke å ha en scrollbar når jeg ikke trenger den... du kan jo også slenge inn en hvit scrollbar også?

Som sagt mye bedre enn før...ser ikke "amatør" ut nå! :wink:

:woot: lykke til!

En ting til...jeg hadde plassert alt i helt i midten liksom...(i en tabell som er 100% bred og 100% høy)

Lenke til kommentar

Fant to "feil" til::

- Anmeldelser skrives anmeldelser, ikke andmeldelser.

- Gjør iframen litt mindre, slik at du får med streken under der óg, slik som det er i de andre cellene. Muligens 337 px iframen bør være..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...