MyLittlePony Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Hei! Vi i Digital Ungdom lurer på om noen av dere kunne tatt dere tid til å lage en liten enkel logo til oss? Vi er en ny forening som nettopp er startet opp i Akershus, og ville vært kjempelykkelige om noen av dere kreative skjeler kunne lagd oss en liten logo. Kriterier: - Må gi inntrykk av teknologi - Skal passe inn i headeren som er lagt ved. - 31455d er hovedfargen. Bruk så mye som mulig av dette. - Ingen store effekter. Jo mindre farger, jo bedre. Dette skal også brukes på nøkkelbånd og t-skjorter. - Ved siden av logoen skal det stå 'Digital Ungdom'. Men dette er noe vi kan legge til. tenkte bare å si ifra at det må være plass til dette i headeren. Om dere lurer på noe, så gjerne spør! Håper at noen av dere kan gjøre dette for oss EDIT: Grunnen til at vi spør her er at vi er en frivillig non-profit organisasjon, som per i dag har 0 kr i budsjettet vårt. Endret 2. april 2008 av Rubster Lenke til kommentar
andreash Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hei! Vi i Digital Ungdom lurer på om noen av dere kunne tatt dere tid til å lage en liten enkel logo til oss? Vi er en ny forening som nettopp er startet opp i Akershus, og ville vært kjempelykkelige om noen av dere kreative skjeler kunne lagd oss en liten logo. Kriterier: - Må gi inntrykk av teknologi - Skal passe inn i headeren som er lagt ved. - 31455d er hovedfargen. Bruk så mye som mulig av dette. - Ingen store effekter. Jo mindre farger, jo bedre. Dette skal også brukes på nøkkelbånd og t-skjorter. - Ved siden av logoen skal det stå 'Digital Ungdom'. Men dette er noe vi kan legge til. tenkte bare å si ifra at det må være plass til dette i headeren. Om dere lurer på noe, så gjerne spør! Håper at noen av dere kan gjøre dette for oss EDIT: Grunnen til at vi spør her er at vi er en frivillig non-profit organisasjon, som per i dag har 0 kr i budsjettet vårt. Hmm, hvorfor ikke ta en titt på http://www.thelogocreator.com/ Den har mange maler på laging av logo etc. Eller spørre i egen organisasjon om noen kan bidra der? Tviler på at ingen kan lage logo. Andreas Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Takk for svar! Prøvde å se litt på det programmet, men det fungerer ikke å bruke egene bakgrunner, eller få ut en pst fil av det. Så det hjelper ikke oss noe stort, når vi ikke har fler muligheter enn å lagre det som et bilde. Må ha mulighet til å redigere der i Photoshop. Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Noe sånt? Eller var det feil? Edit: Nå ble kvaliteten på det veldig dårlig da, var bare noe jeg gjorde før jeg la meg i går Endret 13. april 2008 av Engel_Linn Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Mange av ungdommene nå til dags som behersker digitale verktøy, behersker også digitale grafikkprogrammer som Photoshop og Gimp. I tillegg finnes det en andel med litt kreativitet også Dersom du ikke får tak i noen så får du sende meg en PM, så kan jeg prøve på noe Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg kan jo poste resultatet av headeren og logoen vår her Var noe jeg selv mikset sammen i Photoshop, ble litt fornøyd http://www.digung.no/gfx/digital/images/header.png Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Forslag Edit: ups, ser nå i ettertid at tråden var fra 2008 Endret 9. februar 2009 av avalaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå