Zenia Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 I går så jeg nyinnspillingen av den klassiske skrekkfilmen "THE WICKER MAN", og ble mildt sagt sjokkert over hvor flinke Nicholas Cage og Hollywood-buddiene hans har vært. Flinke til hva, spør du kanskje? Vel, etter mitt skjønn har de vært utrolig flinke til å maltraktere og amerikanisere en historie som i utgangspunktet var VELDIG KUL. Fy deg Nicky! Skam dere, Hollywood! Er det noen av dere som har sett filmen(e) og er (u)enig med meg? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Jeg kjøpte en gang i tiden originalfilmen med visshet om at dette var en film jeg antakeligvis kom til å elske eller hate. Dessverre endte jeg å gjøre sistnevnte. Det hele virket rett og slett som en utrolig amatørmessig produksjon, med svak bildekvalitet, ujevne skuespillerprestasjoner og visse innsalg av noen virkelig rare og upassende sangsekvenser. Det at jeg også på forhånd ble lovet en av "historiens skumleste scener" hjalp heller ikke særlig. Scenen kom jo aldri. Litt synd, da jeg synes historien og settingen hadde potensiale til å virkelig fenge meg. En remake, kunne for min del sikkert vært interessant, men versjonen med Nicholas Cage kommer jeg ikke til å se av åpenbare grunner. Endret 2. april 2008 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
Zenia Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Joda, for all del. Originalen er nok en film for spesielt interesserte, men til tross for dette, samt at den er en åpenbar lavbudsjettsfilm, så falt jeg ( og mange andre) for stemningen i filmen. Og det er først og fremst den stemningen jeg syns N. Cage og gjengen hans har ødelagt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg anser meg selv som en av de "spesielt interesserte", men jeg likte ikke den originale Wicker Man. Helt grei film, men jeg hadde kanskje litt for store forhåpningner. Har ikke sett remaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå