Gjest Guest_Jens_* Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ja, som topic sier. Jeg håper jeg ikke er den ensete som lider av dette problemet. Det har seg slik at runkingen går normalt og jeg cummer som alle andre. Men i en periode etter jeg har onanert så kommer det små mengder i bokseren, noe som selvfølgelig er utrolig irriterende. Noen som vet hva dette skyldes? Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ja, som topic sier. Jeg håper jeg ikke er den ensete som lider av dette problemet. Det har seg slik at runkingen går normalt og jeg cummer som alle andre. Men i en periode etter jeg har onanert så kommer det små mengder i bokseren, noe som selvfølgelig er utrolig irriterende. Noen som vet hva dette skyldes? Over hvor lang periode er det snakk om? Jeg har det selv, men bare i 15-20 minutter Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det er nok 'aftershake' tenker jeg Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 du må sørge for å få klemt kølla ordentlig så alt kommer ut ! Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sikker på at det er sæd som kommer ut?^^ Kan da være det som kalles "naturens glidemiddel" (var det lystdråper det het?) Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sikker på at det er sæd som kommer ut?^^ Kan da være det som kalles "naturens glidemiddel" (var det lystdråper det het?) Isåfall driter naturen på draget ved å skille det ut etter at jobben er gjort. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ja,tviler på at det er sæd, men det kommer ett eller annet i buksa i rundt en halvtime Lenke til kommentar
Gjest g15 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Når jeg pisser etter jeg har runket bruker jeg å få jævli ondt i kuken. Vetta faen hvorfor men d er ikke noe godt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kuken er ikke lagd for å pisse rett etter at man han dradd'n. Lenke til kommentar
tinemelk1234 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Haha, bestandig når jeg får tenker jeg på ordet 'aftersperm', men 'aftershake' var ikke så dumt Ah, ja, noen ganger når jeg pisser etter å ha 'dratt kosen' (fra radioresepsjonen) svir det som faaaen i pikken.. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Piss etter at du har "wankan" så får du rensket systemet. Eventuelt sørg for å få presset ut alt, alt blir ikke "skutt" ut, noe vil alltids bli værendes igjen som så kommer ut når du får slappis igjen. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Poenget er vel at dette er helt normalt. Det er faktisk sånn at du er konstruert slik at du ikke skal klare å tisse ved ereksjon. Husker ikke helt hvordan det funker, men det er en slags sperre ifm. urintilførselen. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 piss etter ja, gjør jeg alltid om det er runk eller sex. rensker opp systemet og slepper lekasjer som kommer senere Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er pokker ikke alltid like lett å pisse etter wanken Bare jeg som ofte sitter 5-10 minutter på do å febrilsk prøver å pisse eller? Og når det endelig kommer så kommer det bare litt, så må man fan presse mer Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er pokker ikke alltid like lett å pisse etter wanken Bare jeg som ofte sitter 5-10 minutter på do å febrilsk prøver å pisse eller? Og når det endelig kommer så kommer det bare litt, så må man fan presse mer joa samme her, men når du først får til å pisse så er det faen så godt osså Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Årsaken til det er lukkemekanismen som gjør at du ikke skal pisse mens du er inne i en vagina i stedenfor å sprute sæd. Forståelig nok, kanskje? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Dette skjer meg også, dog det tar minimum 3-4 timer fra onanering gjort til aftershake kommer. Irriterende, skjer helt uten videre også. Uten forvarsel. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det er faktisk sånn at du er konstruert slik at du ikke skal klare å tisse ved ereksjon. Husker ikke helt hvordan det funker, men det er en slags sperre ifm. urintilførselen. Prostata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg