Gå til innhold

Nytt kamera til ca. 5000,-

Anbefalte innlegg

God dag!

Jeg er på utkikk etter et bra digitalkamera som jeg skal ta med meg og knipse bilder på TG i år. Jeg har vært og lest veldig mange tester, og anbefalinger. Føler fortsatt jeg mangler nok kompetanse til å velge det kamera hvor jeg får best bundle og billedkvalitet for pengene.

Som student har jeg dårlig råd. Vil legge inn ca. 5000 tror jeg. Mine kriterier er:

*Bra billedkvalitet (også i mørke). *Min 3Mpx, helst 4. *God zoom. *God Bundle, lader, minne++, *Brukervennlig, men med gode innstillinger. *Bra batteri.

Er det noen som vet av et bra kamera som fyller disse kriterier så kunne det vært intressant å høre fra dem.

Håper på svar, vennlig hilsen --> Tor Ivar Hansen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Et godt forslag : Minolta DiMAGE F100!

4 megapixels, Area AF, 3x optisk zoom, 2,5x digital zoom, gode menyer, separate batterier, SD-kort sørger for rask lasting til data, mulighet for video (640x480 35 sek), kan kopiere et hvilket som helst bilde til vedlegg til epost i menyen på kameraet, beste digi-kamera jeg har hatt!

Sjekk ut denne sida for mer info: http://pris.akam.no/vis_produkt.php?katego...t=DiMAGE%20F100

Pris: 4568,- hos DataButikken. :woot:

Lenke til kommentar

Siden du skal fotografere i mørke bør du ha et kamera med lyssterkt objektiv, god LCD-skjerm i mørke forhold, lite støy på høye ISO-verdier og god blits.

Canon G3 passer godt til en slik beskrivelse, men koster rundt 7000.

MLW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...