Ti_hansen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 God dag! Jeg er på utkikk etter et bra digitalkamera som jeg skal ta med meg og knipse bilder på TG i år. Jeg har vært og lest veldig mange tester, og anbefalinger. Føler fortsatt jeg mangler nok kompetanse til å velge det kamera hvor jeg får best bundle og billedkvalitet for pengene. Som student har jeg dårlig råd. Vil legge inn ca. 5000 tror jeg. Mine kriterier er: *Bra billedkvalitet (også i mørke). *Min 3Mpx, helst 4. *God zoom. *God Bundle, lader, minne++, *Brukervennlig, men med gode innstillinger. *Bra batteri. Er det noen som vet av et bra kamera som fyller disse kriterier så kunne det vært intressant å høre fra dem. Håper på svar, vennlig hilsen --> Tor Ivar Hansen. Lenke til kommentar
pback Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg sier bare en ting. Fujifilm Finepix M603, 3.1 MP(virkelig oppløsning) 6.1MP (interpolert, digitalt) Unike videoegenskaper, 640x480 30 bilder/sek Stor Lcd-skjerm. Gode redigeringsmuligheter++ Pris ca.5100,- på www.komplett.no Lenke til kommentar
simbogn Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Heisann! Et godt forslag : Minolta DiMAGE F100! 4 megapixels, Area AF, 3x optisk zoom, 2,5x digital zoom, gode menyer, separate batterier, SD-kort sørger for rask lasting til data, mulighet for video (640x480 35 sek), kan kopiere et hvilket som helst bilde til vedlegg til epost i menyen på kameraet, beste digi-kamera jeg har hatt! Sjekk ut denne sida for mer info: http://pris.akam.no/vis_produkt.php?katego...t=DiMAGE%20F100 Pris: 4568,- hos DataButikken. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg skal kjøpe canon ixus400 som kommer med 4MP. Pris ~5k. Lenke til kommentar
Xmag Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Canon S45 får du nå til rundt 5000. Det mener jeg er et meget godt kjøp. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Siden du skal fotografere i mørke bør du ha et kamera med lyssterkt objektiv, god LCD-skjerm i mørke forhold, lite støy på høye ISO-verdier og god blits. Canon G3 passer godt til en slik beskrivelse, men koster rundt 7000. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå