Gå til innhold

Kjøp av MGS: 3

aloras

Anbefalte innlegg

Driver å spiller gjennom MGS serien nå, for å forstå det som skjer i 4'ern som kommer (Har aldri spilt MGS før, så begynte med twin snakes i går :p).

Har nå skaffet meg the twin snakes til GC, 2'ern til pc, og skal nå kjøpe 3'ern.

Det eneste problemet er at jeg har funnet to versjoner:

Metal Gear Solid 3: Snake Eater

og

Metal Gear Solid 3: Subsistence

Har forstått det slik at Subsistence er den nyeste, og special editionen. Spørsmålet mitt er egentlig om det er verdt å bruke 250 kroner mer på special edition, eller er det bare waste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpt Subsitence, det er verdt det, om du skal spille de på PS3 så er det absolutt det beste valget...det originale MGS3 fungerer litt så som så på PS3, men Subsistence fungerer som bare det.

Lenke til kommentar
Utrolig at ingen nevnte at Subsistence inneholder Metal Gear og Metal Gear 2: Solid Snake. Det er jo selve opphavet til serien og er verdt å få med seg :/

Satt å spilte de to igår kveld, veldig bra at det er easy mode også. Disse spillene er ganske vanskelige. Veldig greit å få vite mer om historien før MGS1 ;)

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Utrolig at ingen nevnte at Subsistence inneholder Metal Gear og Metal Gear 2: Solid Snake. Det er jo selve opphavet til serien og er verdt å få med seg :/

Satt å spilte de to igår kveld, veldig bra at det er easy mode også. Disse spillene er ganske vanskelige. Veldig greit å få vite mer om historien før MGS1 ;)

Driver å spiller gjennom MG serien, så må starte bakerst (har ikke PSP så får ikke gått gjennom de). Greit å ha oppdatert kunnskap før MGS4 kommer. Har vel venta i 6 år på et spillbart spill med Snake igjen ;) Endelig er det her.

MG og MG2:SS er geniale spill. Kjører Original mode, mye større "complete" følelse når du blir ferdig med spillet. Tror jeg døde litt i underkant av 90 ganger gjennom hele spillet. Så ja, det er vanskelig, men verdt det "in the end"

Lenke til kommentar

Nei, det gjør det ikke. Du tenker kanskje på den sammlepakken av alle tre spilla, men den er ikke tilgjengelig i Europa ennå.

Edit:

Glem det. Tenkte Metal Gear Solid 1 og Sons of Liberty, og ikke de_aller_første spilla.

Endret av Entertainment
Lenke til kommentar
Trodde det sa seg selv at Metal Gear Solid 3: Subsistence inneholder MGS3, men ja det følger også med :p

Hehe ja burde vel egentlig skjønt det;)

Noen andre steder som du får kjøpt detta billigere? :D

Endret av langkaas92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...