minimum payne Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 har kjøpt et hercules fortissimo 3 og la inn driverene fra cden. skjekket så om det var kommet nye drivere og det var det. problemet er at windows lar meg ikke installere dem. når jeg avinstallerer den originale driveren, restarter windows automatisk, og når win starter opp igjen, installerer windows automatisk sine egene drivere uten å spørre meg hva jeg vil. så da prøver jeg å installere den nye driveren, men det går ikke, hercules har av en eller annen latterlig grunn lagt alle driver filene i en exe fil som ikke lar meg pakke filene ut til et directory, istedenfor sier programmet at driveren skal avinstalleres. hvis jeg gjør det, restarter windows automatisk, og legger inn standard driverene. jeg blir gal. det hjelper heller ikke å prøve å oppdatere driveren gjennom kontrollpanel/lyd/avansert/driver/oppdater driveren, fordi exe fila lar meg ikke pakke ut driverfilen til harddisken. Lenke til kommentar
nusse Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Avinnstaller driveren, slå av maskinen, ta ut skjermkortet, slå på maskinen, installer nye drivere, slå av maskinen, sett i skjermkortet, skru på maskinen. Dersom dette ikke virker må du fjerne alle referanser til skjermkortet i registeret (exporter registeret først). Da vil du få valgt drivere når OS'et ser skjermkortet som ny hardware. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Noen slike .exe filer kan pakkes opp med WinRAR. Lenke til kommentar
nusse Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Eventuelt kan du fjerne driverfilene fra C:WINNTsystem32drivers (dersom du bruker w2k). Du ser hva driverfilene heter ved å klikke på 'driver details' i device manager (høyreklikk My Computer/Properties/hardware/device manager > dobbeltklikk på skjermkortet > driver details) Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 det er et lydkort jeg har kjøpt. men jeg skjønner poenget ditt. gidder ikke ta ut kortet fysisk, hvis ikke kortet kan oppgraderes drivere på uten at det skal fysisk demonteres maskin, er det for dårlig laget fra windows sin side. jeg er fly foranna nå, faen ta windows for sin "vi skal ha betalt for å signere driverene dere lager, hvis ikke nekter windows å godta dem." dritsekk, Gates, hører du meg- DRITTSEKK!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå