The Jester Race Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Jeg sitter her og gråter nesten så vondt har jeg i øret. Grunnen er altfor høy musikk. Hva faen kan jeg gjøre for å dempe smerten? har ikke mulighet til å dra til lege. Endret 2. april 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvorfor skriver du betennelse i tråd tittelen men sier her at grunnen er høy musikk. Hva ER grunnen? Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Altså, musikken fra headsettet har antelig gjort noe med trommehinna/øregangen. Det samme skjedde forige uke, og da kunne jeg bare ligge våken og ynke meg i senga. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 legevakt? det koster ikke så mye.... Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Du kan no ikkje få øyrebetennelse av høg musikk. Då har du heller fått ein skade på trommehinna. Dersom det er øyrebetennelse meiner eg det renner væske ut, og i somme tilfeller blod. Om du har øyrebetennelse vil du truleg få antibiotika. Men gå no for all del til legen! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Og siden du har fått samme greiene før pga høy musikk så er det kanskje en idè å roe ned volumet???? Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Det er en idé, ja. Det renner faktisk væske ut, gulaktig og minner om bernaisesaus. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sleng deg til legen du..evt legevakta....er sikkert ørebetenelse Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det renner faktisk væske ut, gulaktig og minner om bernaisesaus. Då vil eg tru det er øyrebetennelse. Men gå til legen uansett kva det måtte vere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå