x_sigmund_x Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) heisann... jeg har akkurat anskaffet meg et nettverk på 20 m/bit og lurer på hvilken router jeg burde ha:P... jeg trenger en router med bridge muligheter, bra hastighet som kjører 20 m/bit strøkent og god signalkvalitet noen som har en ruter å foreslå? takker for alle svar Mvh Sigmund Solis Endret 2. april 2008 av x_sigmund_x Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 D-link DIR-655 greier over 200Mbit & 200 samtlige forbindelser mot nettet. Anbefales :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvis det ikke er viktig for deg å støtte de nye standarene, så har Linksys mange gode routere som støtter bridge modus. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 D-link DIR-655 har mange problemposter her på forumet. Er den så koselig som dere sier? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det finnes også de erfaringer som er positive. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Personlig bruker jeg den her fra 3com på min 25/1.1 linje fra NGT. Fungerer knirkefritt i bridge med NGT ruter (som da blir modem) og i trådløs bridge med den andre 3com ruteren jeg har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå