roy_nor Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Mistet min hdd (tok den ut for å se hvor varm den egentlig ble) i bakken, ca 20cm fall, og nå lager den flotte klikkelyder når jeg slår den på. Håp for å kunne få fikset den eller er det bare å se etter en ny? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvis den lager klikkelyder så er håpet ditt ihvertfall ikke i den lysegrønne delen av skalaen lenger..... Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hehe, kjipt, e det ikkje???;-) Eg jor det samma med ein maxtor 500 giggar, samme symptomene.. Eg hadde kun serier å filmer på an, ingenting viktig, å for meg så har eg alt tilgjengelig hos en kompis, så eg dreit i det. men eg sjekka det opp jaffal, reperasjon ol. det ville koste mellom 1000 og 2000 spenn, då skifte de ut all innmat, untatt platene.. Så då må du heller stilla deg sjøl spørsmålet, e det verdt det?? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvis feilen har oppstått rett etter et fall så er det sansynlig at den ble skadet av det. Fysiske støt er en konvensjonelle harddiskers største fiende (spesiellt om de er på i øyeblikket). -Stigma Lenke til kommentar
Bjørn T. Farestveit Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 se det på den lyse siden, nå kan du knuse den så kraftig som du vil. det gjorde jeg da dette skjede med meg. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg gjorde det samme med en Seagate 7200.10 500gb, men fra 1.5 meter, fikk reddet all data med Prosoft Media Tools - flaks! Nå er den helt kaputt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå