Howard Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Radeon 9600 (RV350) informasjon I løpet av mars måned vil ATI lansere en ny toppmodell i R350 samt en rimeligere modell ved navn RV350. Vi tar en titt på spesifikasjonene for RV350, som ser ut til å bli svært attraktiv. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 RV350=0,13(9600) R350=0,15(9800) R350=0,13(9900)Senere i år for å konkurere mot NV35. R400=0,13(10000?)utsatt til 2004. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hva er 9700pro? (0,1x) Lenke til kommentar
Howard Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Hva er 9700pro? (0,1x) 0.15 mikrometer. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Ok, var det jeg trodde. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 kommer 9600PRO til å yte bedre enn 9700 PRO? (dumt spm.) Lenke til kommentar
Howard Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 kommer 9600PRO til å yte bedre enn 9700 PRO? (dumt spm.) Svært trolig ikke. Det ligger i navnet, Radeon 9600. Ytelsen blir iallfall bedre enn Radeon 9500 Pro. Trolig snakker vi om rundt Radeon 9700 "ikke Pro" nivå. For oppunder 1500 kroner (200 US$)må jo dette sies å være mye ytelse for pengene. Men det gjenstår å se Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 9600 hadde 4x2 pixel pipelines, mens 9700 har 8x2 pipelines. Når gk skal finne riktig farge for hver enkelt pixel , må pixelen tekstureres, filtreres og blendes. 9700 kan da jobbe med flere teksturenheter (pga. flere pipelines) og vil være raskere til å lage bilde, altså høyere framerate, antakelig på tross av 9600s høyere core hastighet *host, Geforce FX* Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 9600 hadde 4x2 pixel pipelines, mens 9700 har 8x2 pipelines.Når gk skal finne riktig farge for hver enkelt pixel , må pixelen tekstureres, filtreres og blendes. 9700 kan da jobbe med flere teksturenheter (pga. flere pipelines) og vil være raskere til å lage bilde, altså høyere framerate, antakelig på tross av 9600s høyere core hastighet *host, Geforce FX* R9700 har 8x1 pronto. Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 9600 hadde 4x2 pixel pipelines, mens 9700 har 8x2 pipelines.Når gk skal finne riktig farge for hver enkelt pixel , må pixelen tekstureres, filtreres og blendes. 9700 kan da jobbe med flere teksturenheter (pga. flere pipelines) og vil være raskere til å lage bilde, altså høyere framerate, antakelig på tross av 9600s høyere core hastighet *host, Geforce FX* R9700 har 8x1 pronto. pronto ? -pronto betyr "nå".. sikker på at du ikke mente "basta" Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 9600 hadde 4x2 pixel pipelines, mens 9700 har 8x2 pipelines.Når gk skal finne riktig farge for hver enkelt pixel , må pixelen tekstureres, filtreres og blendes. 9700 kan da jobbe med flere teksturenheter (pga. flere pipelines) og vil være raskere til å lage bilde, altså høyere framerate, antakelig på tross av 9600s høyere core hastighet *host, Geforce FX* R9700 har 8x1 pronto. pronto ? -pronto betyr "nå".. sikker på at du ikke mente "basta" Pronto basta,for mye Konja.. Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 tror dere at det kommer et 9600 pro isofall kjøper jeg det haper det blir bedre en 9700 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå