Heine M Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Så er det denne kjente lagringsenheten med USB - tilkobling, Kjent som ... ehh, ja, det er det jeg vil finne ut her... Overalt på internett står det mange forskjellige navn for denne enkle lagringsenheten. Men nå: Hva er det den heter opprinnelig? Antar det kommer flere meninger Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 kjært barn har mange navn Wikipedia Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Heh, lærerne på skolen gikk rundt å kaldte det USB-penn/minnepenn, men jeg fant ut at det ble for dumt Hva er det som er det mest vanlige? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 har ikke akkurat noe statistikk, men virker som om "minnepenn" er ganske utbredt Lenke til kommentar
Psh Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 USB-minne og "minnepinne" er hva jeg kaller det. Minnepenn og USB-penn er helt fjernt for meg, en penn skriver jeg med. Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Geniet har talt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Minnepinne, minnepenn, USB-penn, USB-minne, USB-stick, minnestick, "sånn liten USB-dings" er blant det folk kallar dei. Kjært barn har mange navn etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå