Gå til innhold

Feilmeldinger i Counterstrike

Anbefalte innlegg

Var nettopp på et lan (trax), det var da dette begynte. Det skjer bare mens jeg spiller CS. Jeg fikk en del feilmeldinger, for eks: Bluescreen hvor det står "dumper fysisk minne", feilmelding fra windows hvor det står: "hl.exe har utførst en ulovlig operasjon "det opprettes en feillogg" (dette skjedde veldig ofte, det skjedde også flere ganger at maskina bare reboota seg selv. I tillegg fikk jeg en feilmelding hvor det sto at maskina skulle skru seg av om 30 sek, jeg kunne ikke gjøre annet enn å vente..

Kjører Windows 2000, har 768 MB ddr ram, GF3 skjermkort, Amd xp 2100+ 2 stk. Western HD'r.

Har skjedd at jeg har bøyd en pinne på den ene harddisken, men bøyde den tilbake, da funka alt fint igjen. Mens jeg var på lanet begynte også den ene 512 ram brikken å gløde, men det står fortsatt at jeg har 768 MB ram, og legg merke til at jeg fikk alle feilmeldingene før den begynte å brenne, dette skjedde på slutten av lanet. Setter pris på all tilbakemelding. Hilsen fortvilt cs spiller. :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Reinstall CS. Eneste løsning. har hatt samme problem selv.

Har reinstalert cs flere ganger, men det går ikke lenger, kommer opp feilmelding så stopper innstaleringa. Siste gangen henta jeg det fra en annen maskin, og bare la det inn. Men feilmeldingene kom før jeg gjorde det. Har prøvd med flere forskjellige Half-Life-cd'er, butikkjøpte osv. Har også formatert 4 ganger, også der har jeg brukt forskjellige cd'er. Har service pack 3 inne nå, hadde service pack 2 før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...