tevez Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har lastet ned drivere fra gigabyte. Men når jeg prøver å åpne exe fila så skjer det ingenting. Har prøvd mange forskjellige, men ingen virker. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hva skjer når du åpner de? Prøv å legg exe-filen på C: Trykk start -> kjør/run -> skriv "cmd" og trykk ok så skriver du: cd\ Da skal den stå på C:\> med en blinkende markør. Hvis du nå skriver inn filnavnet til exe-filen (evt starten på filnavnet og trykk TAB, så vil den foreslå). Når riktig filnavn står der trykker du enter. Hva kommer opp da? Ødelagt exe-filer vil kunne komme med "Unrecognized win32-application" eller noe i den duren.. Lenke til kommentar
tevez Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Når jeg prøver å åpne exe filer, kommer det opp en boks i 2 sek og forsvinner igjen. Jeg prøvde på det du sa. Da kom d opp: Programmet er for stort til å få plass i minnet. Hvordan kan jeg fikse dette? Endret 2. april 2008 av tevez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå