Gå til innhold

Ny mobil, hjelp ! :S

Anbefalte innlegg

Hei :)

Skal kjøpe meg ny mobil, men jeg er egentlig helt grønn når det gjelder kjøp!

kriteriene mine er ikke mange og stor, men det må være en god mobil som holder en stund.

det eneste jeg ønsker er fulltastatur, mulighet for internett, og at den må holde.

Helst ikke over 4000 kroner, men jeg liker den bedre hvis den er litt stor, og ikke ALLE har den fra før av. Jeg har ikke i mot abonoment, men helst da telenor control eller netcom youngtalk...

Sikler litt etter tytn 2... Er den noe bra?

Endret av Rikke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei :)

Skal kjøpe meg ny mobil, men jeg er egentlig helt grønn når det gjelder kjøp!

kriteriene mine er ikke mange og stor, men det må være en god mobil som holder en stund.

det eneste jeg ønsker er fulltastatur, mulighet for internett, og at den må holde.

Helst ikke over 4000 kroner, men jeg liker den bedre hvis den er litt stor, og ikke ALLE har den fra før av. Jeg har ikke i mot abonoment, men helst da telenor control eller netcom youngtalk...

Kan jo henvise deg hit http://www.amobil.no/tester/?catId=19&...rating&sd=d, og titte litt selv.

Ellers har jeg litt lyst på Nokia N82, eller den nye SE som kommer snart W760i https://prisguiden.no/product.php?productId=88257

Om ikke dette faller i smak, kjøp deg en Iphone! 3000-3500,- på finn.no eller bestill selv fra ebay! :thumbup:

Lenke til kommentar

Okei, takk :)

Er virkelig ikke Iphone dyrere?

Har en kompis som ha Iphone, han er veldig fornøyd, behandler sinnsykt fordiktig:P

Hehe, uansett, skal se på det med en gang. Vil ha ny mobil!"

hehe...

Takk :D

Lenke til kommentar
Okei, takk :)

Er virkelig ikke Iphone dyrere?

Har en kompis som ha Iphone, han er veldig fornøyd, behandler sinnsykt fordiktig:P

Hehe, uansett, skal se på det med en gang. Vil ha ny mobil!"

hehe...

Takk :D

Søk på finn.no, eller qxl.no etter Iphone. Skal ikke være noe spesiellt dyrere. Jeg kjøpte min for litt siden på ebay for 2500,-. 3000,- tilsammen med frakt. Ser det var på det tidspunkt Iphones på finn.no til 3500. Like greit å kjøpe der om du ikke vet hvordan du skal få "norsk språk" installert og vil ha en sikker selger!

Jeg gleder meg hvertfall som en unge til min! Anbefales! Mye moro man kan gjøre! Hehe! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...